תשלובת בקר תנובה מציבה עמדות Chef Show בנקודות המכירה, למופע הסבר והדגמה של אופן הטיפול וההכנה של מנות בשר המבוססות על נתחי בשר הבקר הטרי "אדום אדום". מדובר במהלך שיווקי רחב היקף, בהשקעה כספית של חצי מיליון שקל.
במסגרת המהלך, יוצבו עמדות "שף שואו", כשכל עמדה כוללת תנור built in ופלטה לצלייה. העמדה תאפשר הכנה של המנות בנקודה עצמה, מול הלקוח. במקביל למופע הטעימות, יחולקו לציבור הלקוחות בעמדה עלוני מידע ומתכונים המאפשרים יישום ההדגמה גם בביתם תוך מתן מידע רלוונטי בנושא.
"מופע הטעימות הינו נדבך נוסף בשרשרת הפעילויות שבהן נוקטת "אדום אדום" בנקודות המכירה, להגברת המודעות והחשיפה של ציבור הלקוחות למוצרי בשר בקר טרי, איכויותיו הגבוהות, אופן הטיפול בבשר והכנתו", מסר רועי הראל, מנהל מותג "אדום אדום". "מדובר במפגש חוויתי של הלקוחות, שיאפשר להם הפעלת מכלול החושים לרבות טעם וריח, ולצד זה הערך המוסף של ידע והשתלמות אודות אופן הטיפול בנתחי הבשר והכנתם".