בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ המתייחסת לרבעון הראשון לשנת 2006, שנערכה בראשית השבוע, זכו ב"מלך הג'ינגל" שני תשדירים, האחד של בנק דיסקונט "וותק וותק", בכיכובו של מודי בראון, המדבר על התוכנית החדשה של דיסקונט בעניין 20 שנות וותק וחצי שנה דמי ניהול חינם, מבית היוצר פרסום יהושע.
השני הוא התשדיר של האגודה למלחמה בסרטן, "גילוי מוקדם", מבצע לגילוי מוקדם לסרטן המעי הגס שנערך במהלך חודש מרס, מבית היוצר של פרסום גיתם.
דוברת האגודה למלחמה בסרטן, נאוה עינבר, מסרה כי "בעקבות הקמפיין לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס, ראינו גידול של מאות אחוזים בהיקף הפניות של הציבור למוקד המידע, במהלך חודש מרס, חודש המודעות לסרטן המעי הגס".
בצוות השופטים ישבו סטודנטים מ"הבצפר" של חברות הפרסום, שבחרו ברוב קולות את שני התשדירים למקום הראשון.
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי שת"פ בין שפ"מ ובית הספר לפרסום, היא יוזמה חדשה שתמשך ותאפשר לדור הצעיר להיות מעורב בצד הקריאטיבי של ענף הפרסום.
הזוכים בסוף שבוע זוגי באילת יהיו נציגי מחלקות התקציבאות, הקריאטיב, המדיה ונציג המפרסם.