|
זיגוג מותאם [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת קליל, המפתחת מערכות אלומיניום מתקדמות לבנייה, לתעשיה ולמגורים, משיקה שירות ייעוץ חדש בתחום עולם זיגוג הזכוכית, הנקרא "קליל גלאס".
החברה הגדירה ארבעה קריטריונים לבחירת הזכוכית ובהתאם בנתה סדרות של זכוכיות:
- אקוסטיק - רמת הבידוד האקוסטי (רעש)
- אנרג'י - הבידוד התרמי (חום/קור)
- רמת החיסום - הגנה מפני שבירה
לכל זכוכית ישנו ניקוד בכל אחד מהפרמטרים האמורים, ובחירת הזכוכית המתאימה תותאם לצרכים היחודיים של כל מפתח ובתנאים הסביבתיים המשפיעים בכל אזור בבית.
מנהל השיווק של קליל הסביר כי תחום הזיגוג מורכב, מפותח ומקצועי ועד היום לא קיבל את הביטוי הדרוש בעת הרכבת הפתחים בבית. לדברי ניר עמית, "כמובילי השוק בתחום הרכבת החלונות בתחום האלומיניום, החלטנו לפתח התמחות נוספת ולהביא את הידע הדרוש לצרכנים בתחום הזיגוג תוך הצגת הפתרונות המומלצים לכל חלון המותקן בבית".
כחלק מההשקה יוצאת בימים אלה קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, במסע פרסומי בטלוויזיה ובאינטרנט בתקציב של כ-1.5 מיליון שקלים.