|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

רשת YELLOW למען נשים עובדות

- הודעה מטעם רשת YELLOW
11/05/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת


רשת חנויות הנוחות המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין מקורי וחדש הפונה אל קהל הנשים העובדות.

הקמפיין מבית היוצר של מקאן אריקסון, הינו פרק נוסף בסדרת העיזים של YELLOW ומבוסס על פרודיה על סרטי האימה הקלאסיים. במרכזו נמצאת האישה העושה את דרכה הביתה בשעה מאוחרת, לאחר יום עבודה מפרך, כשלפתע מגיעה שיחת טלפון מהבעל שנתקע בעבודה ולא יכול לבצע את המשימות שביקשה ממנו. אט אט מתחילות ליפול עליה מטלות/עיזים המרחיקות ממנה את הדבר שהכי חשוב לה - הבית והילדים אליהם כל כך רצתה להגיע.

לדברי מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז, חגית קמין, "הפניה לנשים כקהל היעד של הקמפיין, מבוססת על ההכרה בעובדה כי הנשים הן אלה המקבלות את ההחלטה על קנית המזון בבית. "ממחקרים שאנו עורכים עולה כי 45% מהצרכנים של Yellow הן נשים". קמין מציינת כי הסרט, המצולם בלילה נועד להמחיש את זמינות חנויות YELLOW הנותנות מגוון פתרונות על הדרך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

לדבריה, מחקרים מראים כי הנשים המודרניות מתרוצצות מסביב לשעון בניסיון לחלק את זמנן בין חיי המשפחה, העבודה, הבית והרצון לזמן אישי. "חנויות YELLOW הזמינות עבורן על הדרך מסוגלות לתת להן בעצירה אחת מגוון פתרונות ( One Stop Shop) לצרכים שונים החל במוצרי מכולת כמו לחם, ביצים, חלב וגבינה, דרך יין, משיכת מזומנים ועוד, ובכך לקצר את הזמן המפריד בינן ובין הבית", אומרת קמין.

היקף ההשקעה בקמפיין התדמיתי נאמד בכחצי מיליון דולר. הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בטלוויזיה שיעלו השבוע בערוצים 10 ו-22, שלטי חוצות ושילוט בתחנות.

רשת חנויות YELLOW נמצאת בבעלות חברת פז. הרשת מונה 130 סניפים הממוקמים בתחנות הדלק של פז.

קרדיטים:
במאי: שחר סגל
סמנכ"לית לקוחות: רוני קורל
סמנכ"ל קריאטיב: טל רביב
מנהל קריאטיב: איתי גלאון
צוות קריאטיב: נעם גזית, עד נוי, עידו בן-דור
מנהל לקוחות: יואב בראל
תקציבאית: רעות פרנקל
פלנינג: שחר רדין, שירה לוי
מדיה: ליאור דורי, תמי ריצ'ארד
מפיקת משרד: אידית לוי
חברת הפקה: אולפנות
בית פוסט: ברודקאסט
עורך אוף-ליין: שי אפלברג
עורכת אונליין:מאיה משהו

תאריך:  11/05/2006   |   עודכן:  11/05/2006
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
smile אינטרנט זהב משיקה מבצע גלישה באינטרנט המהיר לקראת המונדיאל שייפתח בתאריך 9 ביוני בגרמניה. המבצע מיועד לכל גולשי האינטרנט בישראל במסגרתו תעניק smileהטבה מיוחדת, הכוללת את חבילת הצפייה המלאה של שידורי המונדיאל ללא תשלום ללקוחות שיתחברו לשירותי הגלישה באינטרנט המהיר במהירות 2.5 מגה ומעלה. חבילת השידורים תינתן ללקוחות החברות Hot ולראשונה בישראל גם ללקוחות Yes.
כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, חברת פלפל יוצאת בקמפיין סקסי ונועז באמצעות חברת השיווק הדיגיטאלי TBWA\DIGITAL. הקמפיין מציג גישה יצירתית והומוריסטית המבוססת על שפת קומיקס ופונה לשפה של קהל היעד הצעיר.
11/05/2006  |  יח"צ  |   הודעות כלליות
אתר לוחות מדס, המפעיל לוחות מודעות מקוונים בתחומי נדל"ן, רכב, דרושים, שירותים מקצועיים ועוד, יפרסם מודעות מילים נבחרות במסגרת שיתוף פעולה בין אתר מדס לעיתון היומי "ישראלי" המחולק חינם ברכבות, אוטובוסים, תחנות דלק ובמקומות נוספים.
חברת בייגל בייגל חתמה אמש על חוזה הפצה עם חברת קדם לשיווק מזון בארה"ב. החוזה יכנס לתוקף מיידי ויעניק תוך מספר חודשים בלעדיות לקדם בשיווק החטיפים המלוחים של בייגל בייגל בארה"ב. בייגל בייגל משווקת כיום בארה"ב בכ-3 מיליון ש"ח בשנה וקדם התחייבה לפחות להכפיל את היקף הפעילות כבר בשנה הראשונה.
בעקבות הודעת ממשלת קנדה על ביטול מס המותרות שהיה קיים עד כה, על מכירת תכשיטים, והגידול המשמעותי בכדאיות של יצוא תכשיטים לקנדה, לשכת המחסר ישראל - קנדה תסייע לחברות ותעשייני תכשיטים ישראלים לייצא תכשיטים לשוק הקנדי. הלשכה הקימה מערך לקידום ופיתוח הקשרים העסקיים בין שתי המדינות אשר פועל במשרדיה בארץ ובחו"ל במקביל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il