|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

HOT יוצאת במהלך רחב היקף

- הודעה מטעם HOT
21/05/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שטרן אריאלי יח"צ  |    |  -

שירות ה- VOD HOT של HOT יצר מהפכה של ממש בעולם הטלוויזיה בישראל וזכה להצלחה רבה ביותר. בימים אלה עולה HOT עם קמפיין רחב היקף על מנת להמשיך ולבסס את השירות במודעות הציבור.

קמפיין ה- HOT VOD, תחת הסיסמה החדשה "HOT - תמיד יש משהו לאהוב", מהווה למעשה שלב נוסף בהטמעת המותג. המותג HOT VOD הושק על ידי HOT לפני קצת למעלה משנה, ותוך פרק זמן קצר יחסית הגיע למודעות גבוהה לשפת המותג ולאישיותו. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בערוצים 2, 10, ובערוצים של HOT.

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT מסר: "המהלך החדש הינו תוצאה של בדיקות ומחקרים ממושכים שביצענו על מנת לבדוק את היתרונות הפונקציונאליים והאמוציונאליים של שירות ה- VOD HOT הבלעדי ל-HOT. מהמחקרים עולה כי ה- VOD HOT מהווה מהפכה של ממש בתחום צריכת התוכן בטלוויזיה, והוא עונה על הצורך של מרבית הצופים לבחור בכל רגע שנוח להם את התכנים שהם אוהבים ומעוניינים לצפות בהם.

ה- HOT VOD הוא התשובה המדויקת לצורך זה, היות והוא מהווה ספריה אין סופית של תכנים הזמינים לצפייה בכל עת שהצופה בוחר. בכל רגע נתון מציע ה- VOD HOT אלפי שעות של תכניות, סרטים וסדרות לבחירת הצופה, והוא זה שמחליט מתי להתחיל לצפות. מכאן, בעולם החדש של HOT, אתה רואה רק מה שאתה אוהב, בלי התפשרויות", אומר לובטון.

"הצלחתו של שירות ה- VOD HOT מאז עלה לאוויר מוכיחה כי השירות עונה על הצורך לראות מה שאוהבים מתי שרוצים", מסכם לובטון.

הסיסמה החדשה המלווה את המותג: "HOT תמיד יש משהו לאהוב" מבטאת את היתרון הזה, ומדגישה את המהפכה שהביא עימו שירות ה- VOD HOT : צפייה ספונטנית ללא תלות במועדי שידורים, וללא צורך ללמוד לתכנת ולכוון מכשירים אחרים. זמינות של תכנים לצפייה מיידית בכל רגע נתון. שליטה בתוכנית הנצפית: עצירה, השהייה, הרצה קדימה ואחורה. וכל זאת היישר מהשלט והממיר הדיגיטאלי הקיימים היום בבית הלקוח, מבלי לרכוש או להתקין מכשירים נוספים. HOT VOD מציע לצופים את התפיסה של טלוויזיה אישית - טלוויזיה שבה כל אחד מוצא, בכל רגע את מה שהוא אוהב".

מסע הפרסום יכלול סרטון פרסומת ומודעות בעיתוני סוף השבוע. הקמפיין צולם באיטליה במשך 3 ימים, בהשתתפות עשרות שחקנים. במרכזו של הסרטון ילד מקסים המתעורר בבוקר והולך לבית הספר. להפתעת הצופים הילד מתעקש לא לפתוח את העיניים, ועושה את כל הדרך בעיניים עצומות.. לבסוף, הוא מגיע לעץ רומנטי וקסום, שם הוא פותח סוף סוף את עיניו. אנחנו מגלים שהדבר היחיד שהוא רצה לראות זה את הילדה שהוא אוהב. הקריינות המלווה את הסרט: "לראות רק מה שאתה אוהב לראות - HOT תמיד יש משהו לאהוב".

תאריך:  21/05/2006   |   עודכן:  21/05/2006
שטרן אריאלי יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת אסם ממשיכה במהלך ההחדרה של הקפה החדש שלה, Nescafe בקלייה קלה, קפה נמס בהיר, בגירעון עדין, המשלב זני פולי קפה נבחרים שנקלו בקלייה קלה והותאמו לטעם הישראלי.
יורם וינברגר, מנכ"ל דלתא ישראל הודיע (יום א', 21.5.06) על עליית קמפיין חדש בהשקעה של כ-חצי מיליון דולר, תחת הסלוגן:דלתא ועכשיו החזיות.
עיתון "ישראלי" חתם בימים אלו הסכם שיתוף פעולה עם העיתון "גלובס" במסגרתו מידי יום, החל מהיום יום א', יופיעו כפולת עמודי חדשות בעיתון ישראלי בנושא כלכלה הלקוחים מתוך "גלובס" ובשם עיתונאי "גלובס".
אוהדי הסרט חובבי זא'נר ספרות המתח והמיסתורין מוזמנים להוריד תכנים סלולריים מקוריים של הלהיט הקולנועי החדש "צופן דה וינצ'י" בכיכובם של טום הנקס ואודרי טאטו.
כך אומרת עידית לוסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהלת אגף בנקאות קמעונאית וניהול סיכונים בבנק איגוד, לקראת כנס FBIE 2006 , התערוכה הבינלאומית לפיננסים, בנקאות וביטוח שתתקיים בסוף חודש מאי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il