חברת מאמא עוף מתחילה בשיווק סדרה חדשה של מוצרי עוף טריים היחידים בשוק: חזה עוף אמיתי ופילה עוף אמיתי מתובל, באחוזי שומן וערך קלורי נמוך במיוחד, מוכנים להגשה. המוצרים החדשים מתאימים לאכילה כשהם קרים או חמים, כמנה עיקרית או בתוך כריך.
"הסדרה החדשה מציעה מוצרים טריים, העשויים 100% חזה עוף אמיתי בטעם ביתי. הטעמים בסידרה החדשה זכו לציונים גבוהים במבחני טעם. המוצר הראשון, פילה עוף אמיתי בצ'ילי מתוק, הושק לפני 3 חודשים בפיילוט, במספר מקומות בישראל וזכה להצלחה גדולה ביותר.
במהלך התקופה הקרובה תשיק החברה טעם נוסף: פילה עוף חרדל דבש.
מחיר אריזת 400 גרם 29.60 שקלים.
לדברי דאה גרש, מנהלת השיווק של מאמא עוף: "קטגוריית הטריים, מוכנים לאכילה, מציעה מענה הולם בעיקר לאמהות עובדות המעוניינות להגיש אוכל טעים, מזין, לא משמין, מוכן להגשה, מבלי שצריך לטרוח בהכנתו. סדרת מוצרים טריים מציעה פתרון גם לנשים המעוניינות לשמור על תזונה נכונה. הסדרה החדשה מכילה עד 3% שומן בלבד".
השבוע, מעלה מאמא עוף קמפיין חדש תחת קונספט: טעים מזין ולא משמין, שיחשוף את הסדרה החדשה בכיכובן של הדוגמניות הותיקות קרין דונסקי, חני פרי, סמדר ברנר וסטלה עמר.
לדברי גרש, "מטרת הקמפיין היא לגשר על הפער בין המודעות העצומה למותג לבין המודעות החלקית למגוון הרחב של המוצרים הטריים והפתרונות שיש למאמא עוף להציע".
לצד הדוגמניות בקמפיין, מככבת דמות התרנגולת של מאמא עוף כשהיא רזה וחטובה מתמיד, מתהלכת על מסלול תצוגת האופנה ו"נופלת לתוך הפה" של דוגמניות העל שאין להן ברירה אלא לפרגן.
בקמפיינים האחרונים בהם הופיעה התרנגולת, היא זכתה לאהדה רבה והיא מזוהה עם מוצרי מאמא עוף. לכן בקמפיין הנוכחי היא מככבת בראשו.
הקמפיין מבוצע על-ידי משרד פרסום גיתם בהשקעה של 9 מיליון שקלים.