משרד הפרסום המוביל בארץ לילדים ובני נוער, ג. קיד & YOUNG, יוצא בימים אלה בקמפיין צבעוני ומקיף למותג "חמצוצים" של חברת "גורי", בתקציב פרסום של 55 אלף דולר. תחת הסלוגן "תעשה פרצוף חמוץ", יחולקו בבתי ספר יסודיים בכל הארץ ממתקי "חמצוצים", והילדים יתבקשו ליצור פרצופים 'חמוצים' במיוחד, אל מול חבריהם שיצלמו אותם.
הפעילות בבתי הספר תצטרף לקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי, שיעלה באתרי ילדים מובילים ופופולריים. אתר מיוחד של "חמצוצים" יוביל את ילדי ביה"ס שהצטלמו 'חמוצי פנים', לזהות את צילומיהם באתר, כמו כן ניתן יהיה למצוא בו הפעלות נוספות - נושאות פרסים - המשלבות את ערכי המותג. כך המשחק "מלך האריות של חמצוצים" וכך תחרות "הפרצוף החמוץ" - בה יוזמנו הגולשים לשלוח צילומים שלהם בפנים חמוצות - כשאריזת "חמצוצים" בידם.
קובי אמזלג, סמנכ"ל לקוחות בג.קיד & YOUNG: "אנחנו ממשיכים במסע שלנו אל עולמם של ילדים ובני נוער. אני רואה חשיבות עליונה בפעילות הזו עם חברת 'גורי' ומותג הממתקים 'חמצוצים', מאחר והיא משלבת בין העולם החוויתי הפיזי של ילדים, ועולם אינטראקטיבי ללא גבולות".
קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות- קובי אמזלג
תקציבאית- נרקיס נווה
פלנר- עידו אונגר
קופי- מיכל שפירא-שקד
ארט- נעמה אילון