קבוצת קניוני עזריאלי פותחת את מבצעי סוף העונה עם מבצע השוקינג סייל -שלושה ימים של מכירות ומבצעים מיוחדים בכ- 1000 חנויות בשבעת הקניונים.
קבוצת עזריאלי הכוללת את קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים, קניון עזריאלי קניון חולון, קניון מרגלית הוד השרון ו"אאוטלט הרצליה", פותחת את מכירות סוף בעונה עם מבצע ה- Shocking Sale במתכונת ייחודית הכוללת מבצעי 1 + 1 בדוכני המכירה בשדרות המרכזיות ומבצעי הנחות אטרקטיביים במיוחד בחנויות.
המבצע יערך בסוף השבוע הקרוב בתאריכים שבין 17.6.2006- 15, מיום חמישי ועד מוצ"ש.
לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "מבצע השוקינג סייל מהווה את יריית הפתיחה של מבצעי סוף העונה בישראל בעיני הצרכנים והסוחרים, לכן נענתה הקבוצה ללחץ הסוחרים להקדים הפעם את מבצע סוף העונה. השנה החלטנו לחדש את מבצע השוקינג סייל והוא יכלול מגוון גדול של מותגים שימכרו במבצעי 1 + 1".
כמו כן העריך פאר, כי יגיעו כ- 600 אלף מבקרים והפידיון יעמוד על כ- 50 מיליון ש"ח.
הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל רשת פוקס, ציין כי "רק קבוצה מובילה כקניוני עזריאלי עם יוזמות שיווקיות יכולה לקבוע את סדר היום הצרכני".
אריה שיבר, סמנכ"ל שיווק של רשת רנואר: "כמדי שנה כל השוק ממתין לקבוצת קניוני עזריאלי להכרזה הרשמית של מכירות סוף עונה".
ראוי לציין כי מחזיקי כרטיס מועדון "שופינג" , של קבוצת קניוני עזריאלי ייהנו כמו תמיד מהנחה נוספת מעבר למבצעי השוקינג סייל.