הגרנד קניון בחיפה יוצא ביריד "בוקסינג דיי", שיערך למשך יומיים, בתאריכים 21-22 ליוני 2006: יריד מכירות של הנחות ענק ומבצעים ייחודיים.
השנה, היות ומדובר בתקופת המונדיאל, לצד מבצעי ההנחות האטרקטיביים של ה"בוקסינג דיי" - עד 70% אחוז על כל החנויות ומותגי הקניון, יוצבו ברחבי הקניון מסכי ענק עליהם יוקרנו משחקי המונדיאל. כך ניתן יהיה לשלב קניות וצפייה במשחקים.
במסגרת ה"בוקסינג דיי" הופק קטלוג שיציג את כל המבצעים, ההנחות, המתנות והפעילויות. הקטלוג יופץ ללמעלה מ- 100,000 בתי אב, ויכלול בנוסף את לוח משדרי המונדיאל.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "היות ומדובר בתקופת המונדיאל, בחרנו בגרנד קניון, לקיים לראשונה את ה"בוקסינג דיי", לפני מבצעי סוף העונה. כך אנו יוצרים אירוע ייחודי, המשלב הנאה לכל אחד מבני המשפחה: מצד אחד צפייה והנאה ממשחקי המונדיאל לצד יריד קניות ומבצעים אטרקטיביים של הרשתות המובילות בישראל, ליומיים בלבד".
להערכת סביון: ב- יומיים בהם יערך ה"בוקסינג דיי" תחול עלייה של למעלה מ- 100% במבקרי הקניון שתסתכם בכ- 40,000 איש ביום. להערכת סביון ביומיים אלו יגדל פדיון החנויות בקניון בכ- 50 אחוז בממוצע.
עוד מוסיף סביון: "הבוקסינג דיי הוא למעשה מהלך שיווקי הנמשך יומיים ומהווה הזדמנות לכל מבקרי הקניון להיערך לקניות לפני חופשות הקיץ וליהנות ממחירי מבצע חסרי תקדים וממחירים נוחים, על כל המוצרים שייקחו איתם לחופש כמו: ביגוד קיץ וים, מוצרי קוסמטיקה, טקסטיל, אביזרי אופנה ועוד".
ה"בוקסינג דיי" יכלול את חנויות הקניון המשווקות בן היתר כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אופנה, הנעלה, תכשיטים, בישום, משחקים, צעצועים, אביזרי אופנה, מוצרי פופ, מכשירי כתיבה ועוד.
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ- 200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ- 3,000 מקומות חניה מקורה.