הישג לחברת "דיאמנט" הישראלית: לראשונה בעולם, חברה ישראלית תייצר ותשווק משחקי אמנות יוצרת (art's and crafts) במותג האמריקאי הידוע "BRATZ".
יצרנית הצעצועים הישראלית "דיאמנט", המתמחה ביצור, שיווק ויצוא צעצועים וערכות משחקים, קיבלה לאחרונה מחברת "BLI" (בעלת המותג "BRATZ") זיכיון בלעדי ליצור ולשיווק משחקי אומנות יוצרת במותג "BRATZ", בהיקף של כ-1.2 מיליון פריטים בשנה.
בשלב ראשון תייצר "דיאמנט" כ-20 סוגי מוצרים שונים ותשווקם בישראל, כאשר התכנון הוא להרחיב את יעדי השיווק לכלל העולם.
קו המוצרים של "BRATZ" כלל עד כה בעיקר בובות, יומנים, משחקי לוח ותיקים, והצליח לכבוש את שוק הילדים. קו המוצרים יתרחב מעתה ויכלול גם נישה נוספת - סדרת משחקי אמנות יוצרת המיועדים לגילאי 10-3, לדוגמה: ערכות יציקה בגבס, יצירת תכשיטים, קישוט תיקים ואביזרי אופנה, פאזלים, חותמות, קעקועים ועוד ועוד.
עמרי דיאמנט, מנהל השיווק ב"דיאמנט", מסר כי בעקבות קבלת הזיכיון, ביצעה החברה מהלך שעיקרו הכפלת כושר היצור בכדי לעמוד בדרישות השוק למוצרים אלה.
חברת "דיאמנט" הוקמה בשנת 1965 ונחשבת כיום למובילה בתחום יצור ושיווק צעצועים. כ-90% מהיצור מופנה ליצוא לחו"ל, בעיקר לרשתות מובילות בארה"ב ובקנדה, כגון WALLMART ו-TARGET.