נירית שמעון, מנהלת השיווק שטראוס מזון טרי, הודיעה היום על קמפיין פרסומי חדש לסדרת חומוס לניגוב לייט של "אחלה" בכיכובה של רימונד אבקסיס. הקמפיין בהשקעה של כ- 5 מיליון ש"ח, תחת הסיסמה: " תבואו, יהיה אחלה"
הקמפיין מבית "ראובני פרידן IPG" כולל סרט פרסומת שישודר
בערוץ 2 ,בערוץ 10 ובערוץ 24 ויעלה בימים הקרובים, למשך כשלושה שבועות.
שמעון הוסיפה וציינה, מבדיקות ומחקרי שוק שערכנו בנושא מאפייני האכילה של הצרכן הישראלי גילינו כי גבר ישראלי מוסיף בממוצע 1 קילוגרם למשקלו כל שנה. בנוסף גילינו, כי כאשר גברים נשאלים למשקלם, הם עונים כמעט במדויק את משקלם בתקופת שרותם הצבאי הסדיר, גם אם הם נשאלים על כך 20 שנה אחרי".
האסטרטגיה מאחורי הקמפיין
'אחלה' מעשיר את חוויית האכילה הישראלית ומאפשר לצרכנים לפתוח שולחן עשיר בטעמים, בריחות ובצבעים כל יום גם בלי סיבה מיוחדת. כדי לצרף לשולחן גם את אלו שמנסים להקפיד על תזונה מאוזנת ולאפשר להם ליהנות מחוויית האכילה הכל כך ישראלית, פיתחנו סדרת חומוס לניגוב לייט מופחתת שומן.
הסרט ממשיך את סדרת הקמפיינים של אחלה שהושק בנובמבר האחרון ומתלווה אל משפחת אחלה לעוד רגע בחייהם.
על סרט הפרסומת
הסרט מציג פיסת חיים ישראלית, חברים מהמילואים נפגשים לפגישת מחזור אחרי עשרים שנה. כמו רובנו גם הם הוסיפו כמה קילוגרמים עם השנים. כדי לחגוג את ההתכנסות המחודשת, פותחת להם רימונד אבקסיס שולחן גדול עמוס בטעמים, צבעים וריחות שבמרכזו ההמצאה הכי גדולה מאז החומוס - אחלה חומוס לניגוב לייט במגוון תוספות.
משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG
סמנכ"ל קריאטייב- בועז להב
סמנכל קריאטיב פלנינג – ינאי פוליטי
סמנכ"ל לקוחות – שלומית רשף – שני
סופרוויזר – מאיה צוראל
תקציבאית – אפרת לקט
קופירייטר –ירון עמיר
ארטדירקטורית – יסמין קורן
מפיקת משרד –אורלי פוקס
חברת הפקה –שושי ואודי והפקות
מפיק-אודי סופר
במאי- שחר סגל
מפיק בפועל- גילי גטר
מנהלת הפקה-הילה בן יעקב
מנהל לוקשיין-ערן טרבלסי
צלם- מנו קדוש