גולשים המעונינים להשתתף, מוזמנים לשלוח סרטון וידאו קצר (עד דקה) על עצמם ובו הם משכנעים מדוע דווקא הם חייבים להופיע יחד עם רני, נינט, אלינור, רונה לי, תמרה והחברים בפרק של השיר שלנו בעונה הרביעית. את הסרטון שולחים באמצעות האתר
[קישור] עד ה-15.8.
מתוך כל הסרטונים שישלחו, יעלו 15 המועמדים הסופיים לאתר וגולשי האתר יוכלו להצביע עבור המועמד החביב עליהם. הזוכה ישתתף בתפקיד הכולל טקסט בפרק בסדרה השיר שלנו העונה הרביעית.
לפני כשנה, עם השקת מותג SHOCK הוקם אתר אינטרנט ייחודי שעמד במרכז הפעילות של המותג. האתר המושקע קטף פרס בתחרות קקטוס הזהב והציב רף גבוה בפיתוח אתרי מותג חווייתיים מתעדכנים.
הקמפיין הנוכחי של SHOCK והשיר שלנו חושף את מתיחת הפנים החדשה של אתר SHOCK. במרכז האתר החדשני אפליקציית ווידאו אינטראקטיבית המאפשרת לגולש לטייל במרחב אורבני ולהפעיל את סרטוני הוידאו שבאפליקציה. באתר ישולבו גם משחקים אינטראקטיביים, גלריות תמונות, חדשות ומבצעים והורדות מעניינות.