לרגל ראש השנה והחגים, IDdesign, הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדשני תחת הסיסמא:
New Collection, New Design
קמפיין הטלוויזיה נעשה בהיקף השקעה כולל של כ- 1,500,000 ש"ח, באמצעות משרד הפרסום .Logic Adv.
קמפיין ראש השנה והחגים של IDdesign, הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, יעלה בערוצים 2 ו- 10 למשך כשבועיים
ויחשוף סגנונות שונים של עיצוב בינלאומי עדכני - חדרים שונים, המעוצבים בצבעוניות מגוונת, חומריות מודרנית וצורניות מושלמת - על פי המגמות המובילות בעולם העיצוב הבינלאומי.
בקמפיין יוצגו חדרים מעוצבים בשלמות, כשהפריטים המרכיבים את העיצוב הכללי נעלמים מתוכם בזה אחר זה - עד שנותרות מערכות ישיבה מובילות, במחירי מבצע מיוחדים.
לי אפיק, מנהלת הסחר והשיווק של רשת IDdesign, אומרת:
"מתוקף מעמדנו, כחלק מהרשת הבינלאומית המובילה לריהוט ועיצוב הבית, אנו ב- IDdesign רואים זאת כחובתנו לשקף בפני קהל לקוחותינו את הנעשה בעולם העיצוב הבינלאומי, את הלכי הרוח וסגנונות העיצוב החדשניים והעדכניים ביותר".
משרד הפרסום: Logic Adv.
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב: אריאל אהרמן
במאי: רועי וורנר