הקרב על המילקי ממשיך את מסורת סרטי המילקי גם בסרטון החדש.
סדרת הקינוחים החדשה של מילקי מציגה בקמפיין קרב מוחות מאתגר, תחכום רב וקינוח אחד, במטרה לפנות לקהלי צריכה חדשים בתחום המעדנים.
את הקמפיין מובילה נערת המילקי - הילה נחשון, לצד שחקן אורח מחו"ל פול סקולפור תחת הסיסמא: "אל תשאירו אותו לבד".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, בערוץ 2, ערוץ 10.
על סרטון הפרסומת:
הסרט מתחיל בכך שהילה נחשון ובן זוגה יושבים במסעדת יוקרה מעוצבת ואוכלים ארוחת ערב רומנטית. בשלב של הקינוחים העלילה מתחילה להסתבך והם נקלעים לקרב מוחות מתוחכם ומבדר.
על סדרת "הקינוחים של מילקי"
סדרת "הקינוחים של מילקי" כוללת 3 מוצרים: מרקיז שוקולד, קרם שמנת איטלקי ובולרו שמנת ושוקולד. המוצרים החדשים, עשירים ומפנקים ומשלבים טעמים ומרקמים שונים.
המוצרים יימכרו במארז של זוגות, מחיר מומלץ לצרכן 6.90 שקל לזוג גביעים.
קרדיטים:
סמנכ"ל קראטיב: בועז לביא
סמנכ"ל קראטיב פלנינג: ינאי פוליטי
קופי: דורון רובינשטיין
ארט: שרית סין-איציק
סמנכ"ל לקוחות: שלומית רשף-שני
סופרווייזר: גילי אידן
תקציבאית: איה בירמן
פלנינג: רותם שביט
מפיקת משרד: אורלי פוקס
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: POV
סמנכ"ל שיווק מחלבות: סיגל שילוני
מנהלת תחום מעדנים: לילך כהן
מנהלת מותג מילקי: עינב אשכול