בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי חדש לאשראי צרכני, המתבסס על סיטואציות מחיי היום יום, בהן אנו משתמשים בהלוואות כדי לסייע לנו להתקדם בחיים ולהשיג מטרות שונות - חידוש דירה, קניית רכב חדש או חופשה חלומית. למרות שרובנו זקוקים מדי פעם לאשראי, אף אחד מאתנו לא מעוניין לספר מי עזר לו ובכמה כסף, כדי להתקדם בחיים.
בנק הפועלים מציע מסגרת אשראי ישיר שעונה על צרכי הלקוח לכל מטרה. האשראי מוצע לתקופה שבין חודשיים ועד 5 שנים, בסכום של עד 80 אלף שקל, בהתאם למאפייני הלקוח ושיקול דעת הבנק.
מסגרת אשראי ישיר מגלמת יתרונות רבים: האשראי מוצע 24 שעות ביממה בערוצים הישירים וכן בשעות הפעילות של הסניף. תהליך קבלת האשראי מהיר ופשוט - אין צורך בביטחונות ובערבים, והניצול בערוצים הישירים אינו דורש חתימה על טפסים. מובטחת גמישות בסכום ההחזר החודשי ופירעון של האשראי אינו כרוך בעמלת פירעון מוקדם.
אליעזר מיזרוח, מנהל אגף שיווק ותכנון אסטרטגי בבנק הפועלים, אמר כי "בסקר שנערך בבנק הפועלים, העוסק בנושא לקיחת אשראי, ציינו הנשאלים כי לא חשבו על קבלת אשראי כאופציה שניתנת למימוש על ידם. רבים סבורים בטעות, כי אנשים אחרים שהם מכירים אינם לוקחים אשראי. לאור זאת, הבנק החליט לטפל בסיטואציה שצוינה כמביכה, בצורה הומוריסטית ומשעשעת".
הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום גיתם, בנוי על שפה פרסומית מיוחדת ללא דיאלוג ומתאר שלוש סיטואציות שונות של חידוש דירה, רכישת רכב חדש ויציאה לחופשה חלומית. בשלוש הסיטואציות מופיע כיתוב, מעל השחקנים, של סכום ההלוואה אותה הם לקחו כדי להתקדם. השחקנים, נבוכים מהעובדה שמסביבם כולם רואים כי הם לקחו הלוואה, מנסים בדרכים שונות ומשונות, משעשעות ביותר, לברוח מהכיתוב המלווה אותם.
מוצרי האשראי שמציע בנק הפועלים נועדו לסייע ללקוחות בניהול מושכל של חשבון העו"ש שלהם. החשיבות של צריכה נבונה של אשראי גברה באחרונה, בעקבות הוראות בנק ישראל האוסרות על חריגה ממסגרת האשראי המאושר בחשבון העו"ש, שנכנסו לתוקף בתחילת יולי השנה.