"מגנוליה", רשת התכשיטים המובילה בישראל, משיקה בימים אלה קמפיין פרסומי ראשון רחב היקף ומושקע תחת הסיסמה "מגנוליה - אופנה של תכשיטים".
הקמפיין הוא פועל יוצא מההחלטה האסטרטגית של החברה, לחשוף את המותג "מגנוליה" לקהלים חדשים ולחזק את מיצובה כחברת תכשיטים שמגרש המשחקים שלה הוא עולם האופנה. המהלך הראשון בכיוון זה היה שכירת שירותי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" בתקציב שנתי של כ- 750,000 דולר.
הקמפיין יתחיל בשילוט חוצות בפרישה כלל-ארצית שיעלה בתקופת החגים. השילוט כולל תחנות אוטובוס, שלטי מכוונים ושלטי מפה שיוצבו בכל אזורי הבילוי וכן בצמתים, על מדרכות ובכניסות לערים בכל רחבי הארץ. קמפיין החוצות יגובה בפרסום בעיתונות נשים. על ניהול הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב".
אורית סגל, מנהלת השיווק של המותג: "הקמפיין נועד לחשוף את 'מגנוליה' כרשת תכשיטים מובילה בתחום האופנה, שמתרעננת ומתחדשת כל הזמן בהתאם לטרנדים החמים ביותר בעולם. המסר ללקוחה הוא שבכל רגע תמצאי ברשת הסניפים שלנו תכשיט אופנתי חדש, שונה ויפה שנושא חן בעינייך ויעניק לך מראה מרענן ומושך. הקמפיין תוכנן לעלות דווקא ערב סוכות כדי לנצל את מצב הרוח הצרכני האופייני לתקופה זו".
"מגנוליה", המתמחה בייצור ושיווק תכשיטי אופנה מכסף, נוסדה לפני עשר שנים על-ידי אודי כהן, ומאז צומחת בהתמדה. כיום חולשת החברה על רשת של 40 סניפים בקניונים מובילים בישראל בפרישה ארצית ועוד 12 סניפים בחו"ל, המופעלים על-ידי זכיינים. מחזור המכירות השנתי של "מגנוליה" נאמד ביותר מ-85 מיליון שקל. בחברה צופים כי הקמפיין יגדיל את מחזור המכירות.
צלם: גולי כהן
סטיילינג: סיימון
איפור: אסף באבו
שיער: יניב זאדה
דוגמנית: אליזבת סטידל