רשת "אופטיקנה" מעלה קמפיין לעדשות מולטיפוקל "סולה" לתקופת החגים. הקמפיין ישיק את מותג עדשות "סולה" במחיר היכרות של 999 שקל במקום 2200 שקל לזוג עדשות.
לראשונה עולה הרשת בקמפיין ממוקד לקהל יעד של בני ה-40 פלוס הזקוק לעדשות מסוג זה. הקמפיין יעביר את מסר המבצע באמצעות תמונות מתחלפות של מסגרות הראייה ומשחק מילים של המותג SOLA .
הקמפיין, בעלות של כ-250 אלף דולר, יעלה בערוצים 2, 9 ו-24 . הקמפיין יכלול גם מודעות ותשדירי רדיו וצפוי להימשך כשלושה שבועות.
מנהל קריאטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - צור גולן
ארט - אורי דגן
קופי - עמית גל
סופרוויזרית - קרן ימיני
תקציבאית - מיטל קאופמן
פלנרית- הלה תמיר
מפיקת משרד - סיגל נוגסי
פוסט- אילן מנור
סאונד- סאונדהאוס