סמסונג סלולר מעלה השבוע קמפיין השקה תדמיתי ל-SAMSUNG X820 - הטלפון הדק ביותר בעולם שמושק בלעדית ברשת Orange. הקמפיין יעלה תחת המסר "יחי ההבדל הדק" בעלות כוללת של כ-700 אלף שקל ביום ב' ה-30.10 באתרי אינטרנט נבחרים, בהם: YNET, וואלה, דה מרקר וגלובס, ONE, תפוז, נענע, NRG ויימשך כשלושה שבועות.
במסגרת הקמפיין, משיקה סמסונג מיני אתר SAMSUNG X820ובו משחקים ופעילויות ייחודיות. אל האתר ניתן יהיה להיכנס דרך הלינקים שבקמפיין האינטרנט או דרך אתר סמסונג ולזכות במתנה בסלולרי הדק בעולם.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, "מטרתו של הקמפיין להבליט את ההתמקדות האסטרטגית של סמסונג בפיתוח טלפונים דקים המשלבים עיצוב ייחודי ויוצא דופן לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בתחום הסלולרי. טלפון זה הינו הראשון בסדרת ה- Edition Ultra Slimשל סמסונג העולמית, ומציין את המגמה העולמית במעבר לטלפונים דקים המשלבים בו זמנית יותר טכנולוגיה ויותר עיצוב".
SAMSUNG X820- יחי ההבדל הדק
SAMSUNG X820 הינו הטלפון הדק בעולם- רק 6.9 מ"מ ומשקלו 66 גרם בלבד. המכשיר מציע את מאפייני המולטימדיה המתקדמים ביותר: מצלמת 2 מגה-פיקסל בעלת רזולוציה של 1200 x 1600 ומגוון עצום של אפשרויות צילום בווידאו וסטילס, נגן מוזיקה MP3, ו-SMS תלת-ממדי.