חברת רקיט בנקיזר, המייצרת את סטרפסילס, התרופה המובילה לכאבי גרון בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש לתרופה, הכולל שימוש באנימציה המשלבת מספר סרטונים בסגנון הומוריסטי.
סטרפסילס, תרופה הידועה ביעילותה ובאמינותה לטיפול בכאבי גרון במשך כל השנה היא המותג המוביל בשוק התרופות לכאבי גרון בישראל עם נתח של 46% מהשוק. היקף השוק הכספי מוערך בכ- 9 מיליון שקלים.
הקמפיין עלה השבוע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון למשך כל תקופת החורף. תקציב מדווח: שני מיליון שקל.
מר גרון הולך לישון
סטרפסילס היא תרופה להקלת כאבי גרון גם אצל ילדים וגם אצל מבוגרים. בהתאם לכך, הקמפיין החדש משלב בתוכו תכנים וויזואליה אשר פונה לכלל הקהלים הרלוונטיים.
את הקמפיין החדש מובילה דמות מצויירת של מר גרון (MR.T) והוא כולל מספר סרטונים הומוריסטיים המתארים סיטואציות שונות בהם נמצא מר גרון וקשורות לכאב גרון.
סטרפסילס - מוביל את שוק התרופות לכאבי גרון
סטרפסילס קיים במגוון טעמים הכוללים דבש, לימון, אורנג' (ויטמין C), לימון צמחים - ללא סוכר, אקלפטוס מנטול וסטרפסילס פלוס לכאבים חזקים (מכיל בנוסף לידוקאין). כל תרופה כוללת תוספת של רכיבים טבעיים בהתאם לטעמה כמו דבש, לימון, ויטמין C וכו'.
את סטרפסילס ניתן להשיג ברשתות הפארם, קופות החולים ובתי המרקחת הפרטיים. מחיר מומלץ לצרכן: 24.5 ש"ח.