החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) החלה בפעילות ייחודית במגזר הערבי לרגל החגים המוסלמים והנוצרים: חג הקורבן, חג המולד וראש השנה האזרחית, בהשקעה של חצי מיליון ₪.
במסגרת הפעילות, באמצעות "פובליסיס סקטורס", עיצבה החברה מארז חגיגי לבקבוקי קולה-קולה ברוח החגים. במקביל יוצאת החברה במבצע ייחודי למגזר הערבי: בכל רכישת מארז שישייה ממשפחת קוקה-קולה (קוקה-קולה/דיאט קוקה-קולה), מקבלים זוג כוסות ממותג קוקה-קולה.
אהוד גיא, מנהל מפגשים באגף השיווק של קוקה-קולה: "השנה חלים החגים המוסלמים והנוצרים בסמיכות. זו תקופה חשובה של שמחה והתחדשות כמו גם עיתוי של הגברת צריכה באירועים משפחתיים בתוך ומחוץ לבית, ולפיכך אנו שמחים להעניק לצרכננו מתנה שימושית לתקופה חגיגית זו".
המבצע נתמך בפרסום בעיתונות ובנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל מפגשים - אגף השיווק קוקה-קולה: אהוד גיא.
ע.מנהלת מותג קוקה-קולה: גלית רוב.
מנהל יחסי ציבור קוקה-קולה: תומר סגיס.
משרד פרסום: פובליסיס סקטורס:
מנהל לקוח: צח כספי.
סופרוייזר: נור פאהום.
תקציבאית: ווטאן אלקאסם.
מנהל קרייאטיב: איתן גולדברג.
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1.