חברת התוכן Wise Effect בית הספר לברמנים "זמן אמיתי", חברת "טמפו" בהפצת "הד ארצי" מפיקים בימים אלו מיזם חדשני לכל חובבי הקוקטיילים, האלכוהול והחיים הטובים שרוצים לעשות את זה מהבית לימוד והדרכה בנושא אלכוהול.
ה DVD הנועד במטרה לתת מענה לכל אוהבי האלכוהול האמיתיים שזמנם קצר להכין משקאות בבית.
ה DVD המתוכנן לצאת בחודש מרץ לקראת החגים ואורכו 60 דק' יכיל בתוכו מאגר המידע נרחב על משקאות קוקטיילים ויינות.
ה DVD בכיכובה של רותם סלע שתקבל עבור הפרויקט 10,000 דולר יספק לצופה תשובות מקצועיות לשאלות הקשורות לעולמו המופלא של האלכוהול, מונחים מקצועיים, מזיגת המשקה, צינון, הגשה וכן לימוד הכנת הקוקטייל ומשקאות אחרים.
חברות. "וויז אפקט" חברה לתוכן שיווקי המשווקת תוכן שיווקי וביניהם : "סבא טוביה", סדרת "טיף וטף", סדרת "בדרך לחופה" של ערוץ E! תכניות סרטי קולנוע ועוד.