|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

המכללה האקדמית בית ברל יוצאת בקמפיין פרסומי

- הודעה מטעם המכללה האקדמית בית ברל
13/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

המכללה האקדמית בית ברל יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, שיעלה לאוויר ביום ה', ה-15 בפברואר בטלוויזיה ובאינטרנט, בהיקף כספי של חצי מליון דולר באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן. הקמפיין מתבסס על אסטרטגיה שיווקית חדשה שגיבשה המכללה עם משרד הפרסום ועל תהליך של מיתוג מחדש שהיא עוברת.

האסטרטגיה החדשה של המכללה מיישמת את עקרונותיו של ברל כצנלסון ואת רוחו היזמית, לעולם העבודה העכשווי. במסגרתה פיתחה המכללה תהליך הכשרה ואימון ייחודי אשר יסייע לבוגריה לנהל ביתר הצלחה את הקריירות שלהם ולהוות גורם מוביל ומלהיב בכל סביבת עבודה בה יפעלו. התפיסה מכונה "ברליזם", והתהליך: "ברליזציה".

המאייר דני קרמן נבחר לאייר את דמותו של ברל כצנלסון אשר תשולב בלוגו החדש של המכללה. סיסמת הקמפיין תהיה: "ללמוד לעבוד עם ניצוץ בעיניים".

לדברי בלהה מנדילוביץ', מנהלת השיווק במכללה האקדמית בית ברל, "הקמפיין מציג את הבידול של בית ברל מיתר המכללות דרך הערך המוסף שמציעה המכללה לסטודנטים ולבוגריה - מתן כלים להתמודדות טובה יותר עם המציאות שמחכה להם בשוק העבודה בתום לימודיהם. כל אלה מוצגים ברוחו ובהשראתו של ברל כצנלסון שהאמין בהצלחה אישית ובתרומה לחברה דרך יכולתו של היחיד להניע את סביבתו לפעולה ולשינוי".

לדברי דני אליקים, מנכ"ל משרד הפרסום אליקים הרמן, "הקמפיין הפרסומי עושה שימוש בדמותו של ברל ובערכים בהם האמין בדרך חדשה ומפתיעה - חיבור בית ברל לתפיסה חדשה של "עבודה". היום, אנשים מצפים ליהנות בעבודה, לממש את כישוריהם, לבטא את עצמם, למצוא טעם לחיים והתלהבות. הברליזם יעניק לסטודנטים כלים מעשיים להשיג מטרות חיוניות אלה".

ד"ר דן הרמן, שותף במשרד ויוצר הגישה האסטרטגית החדשה יחד עם הנהלת המכללה, מסביר כי אימוץ האסטרטגיה כולל גם חידושים שיוכנסו בהדרגה, החל בזמן הקרוב במסלולי הלימוד שהמכללה מציעה וכן בסדנאות ברליזם שיהיו משותפות לכלל הסטודנטים בכל המסלולים. "המיתוג והקמפיין הפרסומי הם ביטוי תקשורתי להתחדשות מהותית במכללה אשר מעוררת התרגשות רבה בסגל והתגייסות לפעולה " הוא אומר.

תאריך:  13/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
נעמה בר-אדם, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מוריס לסטר, מנכ"ל ביוליין אר. אקס. בע"מ (TASE:BLRX), חברה מובילה לפיתוח תרופות, הודיע היום בכנס משקיעים בניו-יורק (BIO CEO & Investor 2007) על סיומו המוצלח של שלב 1 במבדקים הקליניים של התרופה המתקדמת ביותר של החברה, BL-1020, תרופה אנטי-פסיכוטית לטיפול בסכיזופרניה. תוצאות המבדקים מראות שהתרופה בטוחה יותר לשימוש ובעלת פחות תופעות לוואי של מערכת העצבים המרכזית מאשר תרופות קיימות.
חברת המשקאות סופר דרינק השיקה בקיץ האחרון משקה אנרגיה ייחודי אשר הותאם במבחני מעבדה לטעמו של החיך הישראלי. מתוך שיקולים של ביקוש והתאמה לקהלים ממוקדים משיקה סופר דרינק בימים אלו את משקה האנרגיה טורבו בבקבוק מיוחד של 1 ליטר בהשקעה מוערכת מאז השקתו בקיץ של כ 250,000 שקל.
חברת IBBL-SPIRIT, מעלה קמפיין חדש לוודקה "סמירנוף". הקמפיין יכלול 3 סרטונים בטלוויזיה ומודעות בעיתונות, הממחישים את תפיסת האיכות של "סמירנוף" כוודקה הטובה ביותר בעולם.
יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מעלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת מוצרי הטיפוח לשיער של דאב, תחת המסר "נוסחת הלחות הייחודית של שמפו ומרכך דאב מחזירה לשיערך את המגע הרך".
13/02/2007  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
מבשלות בירה ישראל המשווקת את הבירה האירית Guinness, משיקה פעילות ייחודית שתתקיים במהלך 2007, סבב הופעות קאברים לענקית הרוק האירית - U2. את הפעילות תוביל להקת over ton (להקת קאברים) במסגרתה יתקיימו הופעות בכ-42 פאבים ובארים מובילים ברחבי הארץ, בהם יקושר המותג Guinness לתרבות האירית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il