קניון הסיטי באשדוד נמצא בבעלות משותפת של חברת נצב"א בבעלות קובי מימון וחברת מנופים פיננסיים לישראל, בבעלותם של אברהם נניקשוילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו.
למעלה מ-14 מיליון ₪ הושקעו בפיתוח שדרת המותגים החדשה בקניון הסיטי, השדרה עתידה להיפתח בחודש הבא. חיים רביבו, מבעלי הקניון, והרקדנית מאשה טרויאנסקי, מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים", יובילו את הקמפיין החדש לקניון.
עלות הקמפיין למעלה מ-400 אלף ₪. רביבו ומאשה ידגמנו את המותגים המובלים בקניון כדוגמא: אירית, מנגו, נעלי אלדו, פוקס, ביג טויס, טי אנ טי, אודאון - חנות מותגים כמו ארמאני, בוס, דה פוטה מדרה, אמפוריום ועוד.
הקמפיין יעלה בקרוב על אוטובוסים, שלטי חוצות, ומודעות בעיתונים בכל אזור אשדוד והסביבה ויכלול אירוע השקה ייחודי תחת הקונספט "רוקדים עם מותגים". שני הפיינליסטים של העונה הקודמת "רוקדים עם כוכבים" יובילו את הקמפיין המבוסס על ריקודים כמו רומבה, צ'ה צ'ה צ'ה וסלסה.
לדברי בני חליף, מנכ"ל הקניון: "מהרגע שהוגדר הקונספט החדש של קניון הסיטי, אנו פועלים לממש את ערכיו. פעולות אלה אשר הביאו למיצובו כקניון המוביל באזור הינן ההוכחה כי שיווק יצירתי ונכון הנו הכלי החשוב ביותר היום בכל הקשור בניהול קניונים. הקמפיין אשר מדגיש את המותגים המובילים ושילובם בקונספט החדש של קניון הסיטי משדר הצלחה, סגנון ואי התפשרות על רמה".
עוד הוסיף מנכ"ל הקניון כי הקניון נמצא כיום במצב של 100% אכלוס וקיימת רשימת המתנה ארוכה מאוד של רשתות מובילות, זאת לעומת 90% אכלוס בתחילת שנת 2005.