בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
רביבו ומאשה מדגמנים מותגים <br>
|
- הודעה מטעם קניון הסיטי
אתמול התקיים יום צילומים לקמפיין מיוחד של חיים רביבו ומאשה טרויאנסקי ("רוקדים עם מותגים"). חיים רביבו, 'הרקדן' שכמעט זכה בעונה האחרונה בתוכנית רוקדים עם כוכבים והרקדנית מאשה טרוינסקי, אשר הופיעה וזכתה בעונה האחרונה של התוכנית 'רוקדים עם כוכבים', הגיעו השניים ליום צילומים שבו ידגמנו את מלוא קו האופנה של המותגים החדשים הנכנסים למתחם החדש של קניון הסיטי באשדוד. חיים רביבו יפתח את שדרת המותגים החדשה בקניון הסיטי אשר בבעלותו, בריקוד סוער עם הרקדנית מאשה טרויאנסקי אשר השתתפה וזכתה בעונה הקודמת של התוכנית 'רוקדים עם כוכבים'. שני הפיינליסטים של העונה הקודמת "רוקדים עם כוכבים" יובילו את הקמפיין המבוסס על ריקודים כמו רומבה, צ'ה צ'ה צ'ה וסלסה. הקמפיין של חיים רביבו ומאשה טרויאנסקי ("רוקדים עם מותגים") בעלות 400 אלף ש''ח ויופיע בתחילת חודש מרץ בכל באוטובוסים, שלטי חוצות, ומודעות בעיתונים בכל אזור אשדוד והסביבה. קניון הסיטי באשדוד נמצא בבעלות משותפת של חברת נצב"א בבעלות קובי מימון וחברת מנופים פיננסיים לישראל, בבעלותם של אברהם נניקשוילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו.
|
תאריך:
|
23/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
23/02/2007
|
|
ימית ניסנוב
|
|
חברת "פרמה גורי", היבואנית הבלעדית של "רסקיו" מפרחי באך לישראל, יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "צאו מהלחץ - קחו רסקיו", בהשקעה כוללת של כמיליון ש"ח. הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום "אינסטיב", יכלול פרסומות בעיתונות ושילוט חוצות, עם התמקדות יצירתית במיוחד על גבי אוטובוסים.
|
|
|
התערוכה שתיפתח בשבוע הבא תציג את עבודות הגמר של בוגרי המגמה במגוון רחב של תחומים: עיצוב טיפוגרפי, מולטימדיה, אנימציה, קומיקס וקריקטורה, רישום, צילום, עיצוב חלל מוצר ואריזה.
|
|
|
משטרת מרחב איילון מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר נְתָנְאֶל אָגָאי תושב חולון, אשר יצא מביתו בתאריך 21.2.07 בשעה 10:00 לערך ומאז נעלמו עקבותיו. רכב ככל הנראה על אופניים אדומים.
|
|
|
משפחת לוין, בעלת רשת האופנה קרייזי ליין, רוכשת את רשת חנויות האופנה לוצ'י ממשפחת קרייצר. לוצ'י מציעה קולקציה בסגנון טרנדי וסקסי לקהל יעד צעיר, נשים בגילאי 15-30. לרשת הנרכשת 15 חנויות הממוקמות בעיקר בקניונים מצליחים בפריים לוקיישנס. החנויות של הרשת, כולן בבעלות, ללא זכיינים, בעלות שטח של 50-90 ממ"ר ומגיעות לפדיון ממוצע של 800 דולר לממ"ר.
|
|
|
בורגראנץ', רשת מסעדות ישראלית המתמחה בהמבורגרים, ממשיכה לחדש. הרשת תעניק ללקוחותיה ביום הולדתם עשרות מתנות אטרקטיביות, בהזמנת ארוחות ראנץ' לביתם. לקוחות הרשת ייהנו פעמיים - גם מהמבורגרים הטעימים וגם יקבלו מתנה מיוחדת ליום הולדתם.
|
|
|
|