"קוברה", חברה ישראלית ותיקה המשווקת בגדי ים מזה 37 שנה, בחרה בדוגמנית חן שילוני, להוביל את קמפיין 2007 של המותג. הקמפיין עולה בהשקעה כוללת של כמיליון שקל, והוא יתמקד בשלב א', בהפקת קטלוג מהודר בכיכובה של שילוני, ובשלב ב', עם התחממות העונה, גם פרסום בעיתונות הכתובה ובאמצעות דיוור ישיר.
הבחירה בחן שילוני, מסבירה איריס נוטי, מנהלת השיווק של חברת "קוברה", היתה בעיקר בשל המראה האקזוטי שלה שמאפיין את היופי הישראלי, וכן בהיותה אשה בוגרת יותר, המתאימה לקהל היעד של המותג. היא מאפיינת את הלוק הישראלי, משדרת מראה קיץ, ובעלת עור טבעי זוהר אשר מחמיא לבגד הים.
חברת "קוברה" משווקת את בגדי הים בכ-160 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בעיקר חנויות הלבשה תחתונה ובגדי ים. החברה משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2007, עם 30 סדרות חדשות המיועדות, לקבוצות גיל שונות כגון: גזרות ביקיני לגילאי 18+, סדרות שלמים וחצאי שלמים, לנשים בגילאי 30+ ועוד.