כמדי שנה לקראת פסח, נערכת תשלובת "סנו", החברה הישראלית המובילה לייצור ופיתוח מוצרי ניקיון, טיפוח ואחזקה, לעליה חדה בדרישה למוצריה לקראת חג הפסח ומתגברת את פעילות התשלובת בכל מערכות היצור, ההפצה והשיווק.
היקפי הפרסום של "סנו" גדלים גם הם לקראת פסח ונוסף לפריסת מדיה הכוללת פרסום באמצעי התקשורת האלקטרוניים, עיתונות יומית, עיתונות דתית-חרדית, עיתונות רוסית ושלטי חוצות, מפיקים ב"סנו", בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי ₪, למעלה משלוש מיליון עותקים בארץ ובעולם של "המדריך לטיפוח הבית 2007".
המדריך, המופק כמיטב המסורת לקראת פסח כשירות ללקוח, כולל מבחר גדול של טיפים ועצות לטיפוח וניקיון הבית של מחלקת ההדרכה ב"סנו".
ברונו לנדסברג מציין כי "לאור התגובות הנלהבות והביקוש של הצרכנים, הגדלנו השנה את מספר העותקים ב-30% שיופצו בעיתונות הארצית בתשע שפות שונות תוך השקעה כספית ולוגיסטית אדירה" מוסר לנדסברג והוסיף כי "מעבר לארבעת השפות העיקריות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית מפרסמת סנו השנה קטלוגים בשפות הונגרית, גרוזינית, אוקריאנית, רומנית ויידיש. לאור ההצלחה של החוברת בארץ מזה למעלה מ-30 שנה מדפיסה סנו קטלוגים בשנות רבות ומגוונות לקהל לקוחותיה הנהנה ומחכה לחוברת זו כמידי שנה.
נתח שוק חומרי הניקוי של תשלובת "סנו", על-פי נתוני נילסן לשנת 2006, הנו כ-54% עם עלייה של 13.5% ביחס לשנת 2005.
תשלובת "סנו" היא המובילה בישראל בתחום מוצרי הניקוי והאחזקה. החברה מייצרת מבחר מגוון של מוצרים לשימושים שונים החל באבקות ונוזלי ניקוי לבית ולתעשיה, דרך מוצרי היגיינה אישית ומטהרי אויר מסוגים שונים, חומרי הדברה ודוחי חרקים וכלה בחיתולים חד פעמיים ומוצרי נייר.