חברת "תמי 4" יוצאת לקראת הקיץ בקמפיין פרסום בתקציב של כ-4 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה החל מ-6 לחודש בטלוויזיה.
דרור מורד, סמנכ"ל השיווק בחב' "תמי 4" מציין, שהקמפיין מחזק ומבדל את המותג תמי 4 כפתרון המים האיכותי ביותר למשפחה.
ממחקרים שמבצעת תמי 4 עולה כי מרבית הצרכנים מציינים כי תמי בר פמילי בר המים המקדם בעולם, הינו פיתרון המים הטוב ביותר למשפחה.
הקמפיין יעלה משולב בסירטונים שונים המציגים את השימושים הרבים בשתיית מים למשפחה. הילדה שמובילה את הקמפיין היא ביתה של מלכת היופי לשעבר יאנה קלמן.
ביים אוהד פרח, חברת הפקה פרדיסו בניהולה של שוש כרמלי, משרד פרסום אדלר חומסקי.