קמפיין ראשון לסימילאק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ובהשקעה של כ-5 מיליון שקל.
הקמפיין, תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל", יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט מובילים.
שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט ישראל, יצרנית סימליאק מציינת: "הקמפיין מדגיש את הבידול של מותג סימילאק, המושתת על מחקרים מדעיים יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות, הנמכרת בישראל, ולכן טבעי שאמהות רבות בישראל בוחרות בסימילאק, כמו גם מיליוני אמהות בעולם".
אודות הקמפיין
הקמפיין מדגיש את חשיבות הבחירה בתרכובת מזון לתינוקות, אשר מבוססת על מחקר ופיתוח מדעי, זאת לעומת בחירות אחרות של הורים, שהינן מהותיות פחות ולא מצריכות את אותה תשומת לב מרבית, לדוגמא: בחירה בצעצוע, בבגד וכו'.
קרדיטים
משרד פרסום- שלמור אבנון עמיחי, מנהל קריאטיב ראשי- גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב-יורם לוי, ארט דיירקטור - ארז אבשלום, קופירייטר- ליאור זייד, מנהל מחלקת אסטרטגיה - נועם מנלה , פלנר - אווה חסון , סופרוייזרית- יעל טוייסטר, תקציבאית- מיכל חזקיה , מפיקת משרד- סיגל נוגסי, ישי הדס הפקות, במאית- איילת דקל,
בית פוסט - jcs , אינטראקטיב-אידיאולוג'יק, מנהלות מותג סימילאק: רונית דוייב, יעל אדר שגיא, יח"צ- שטרן אריאלי.