לאחר שתוכניות ההרזיה של מרזי מורית "יצאו מן הארון" וטיפסו על מדפי הפארמים, יוצאת החברה בקמפיין קיץ, הכולל גם השקת תוכנית חדשנית המאפשרת ללקוחות מרזי מורית לבצע תוכנית הרזיה וכושר. התוכנית החדשה, פרי שיתוף פעולה עם "דרך הכושר" של מאמן הכושר יאיר קרני, מחזקת את מיצובה של "מרזי מורית" כתוכנית הדיאטה המלאה היחידה המוצעת ברשתות הפארם וכוללת מרכיבים של תוכנית דיאטה אישית, פעילות גופנית, ייעוץ רפואי ותוספי תזונה.
לקוחות התוכנית החדשה ייהנו הלקוחות מיום אבחון חינם ב"דרך הכושר", התנסות ומעקב מקצועי, הנחות והטבות הדדיות על מוצרים ומנויים ארוכי טווח. חידוש נוסף בתוכנית הינו השימוש באתר חדש, אינטראקטיבי וידידותי המאפשר ללקוח מעקב אחר התוכנית דרך האינטרנט ולמעשה - ביצוע 'דיאטה און ליין' מהבית.
הקמפיין הפרסומי, תחת הכותרת "עד 10 ק"ג ב-20 יום" עולה בימים אלו בטלוויזיה, בשבועונים ובמגזינים וימשך עד לסוף חודש יוני. הקמפיין ילווה בפעילות קידום מכירות והנחות בסניפי הפארמים. ההשקעה הכוללת בפעילות השיווק לקראת הקיץ - מעל מיליון ₪.
לדברי ורד אורבך, סמנכ"ל השיווק של חברת "כמיפל" המשווקת את מרזי מורית, "מרזי מורית מובילים ומקדמים אורח חיים בריא המשלב הרזיה, פעילות גופנית ותזונה נכונה לטווח ארוך. באמצעות המהלך האסטרטגי והקמפיין המלווה אנו ממשיכים לחזק את המותג ולהציע ערכים מוספים ההופכים את תוכנית ההרזיה של מרזי מורית לתוכנית המשתלמת ביותר בארץ.".
במשך 28 השנים האחרונות מסייעות תוכניות ההרזיה של "מרזי מורית" למאות אלפי אנשים להשיג חיים בריאים ותזונה מאוזנת. לאחרונה, השיקה מרזי מורית ערכת הרזיה חדשה והחלה לשווק את מוצריה ברשתות הפארם ובבתי המרקחת. השיווק בפארמים כולל עמדות מעוצבות של "מרזי מורית".
מדובר בתוכנית ההרזיה שמובילה את שוק הדיאטות בישראל ומעניקה פתרון ממוקד וזמין ללקוחות המעוניינים בתוכנית מקיפה, הכוללת את כל המרכיבים החשובים: תפריט אישי, ליווי רפואי, ייעוץ דיאטני צמוד, פעילות גופנית ותוספי מזון טבעיים.