חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל מכריזה על מהפכה רחבת היקף בשירות מי עדן עד אליך. החברה מציעה לראשונה בישראל פתרון מים מינרליים טבעיים עד הבית, ללא כל התחייבות לתקופת זמן וללא התחייבות לצריכת כמות כדים.
מי עדן היא החברה הראשונה והיחידה בישראל המכריזה על מהפכה מסוג זה, והיא תשקיע בביסוס המהלך, בשיווקו ובפרסומו כ-2.5 מיליון שקל.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של החברה: "כמי שהובילה לפני כשנתיים את מהפיכת המחירים בתחום הכדים, במסגרתה התאמנו את מחירי המים בכדים למחירי המים בבקבוקים, אנו רואים במהלך הנוכחי עוד נדבך שיאפשר לכל בית בישראל ליהנות משירות "מי עדן עד אליך".
"כיום, ללא התחייבות לשירות או להיקף צריכת כדים מראש, כשההבדל בין שירות "מי עדן עד אליך" והתועלות שלו מסתכם במחיר השירות בלבד העומד על שקל ליום בלבד - אין שום מניע שכל מי שצורך מים מינרליים טבעיים יהנה מהשירות ומהתועלות שלו!
אנחנו מאמינים שעם הכנסת בר של מי עדן הביתה, כשהרגלי השתייה של כל בני המשפחה משתנים, ההוצאה על סל המשקאות יורדת ויש מי שדואג לך למים המינרליים הטבעיים, הטובים בישראל, עד הבית - הלקוחות שלנו יבחרו בנו בכל יום מחדש, ללא צורך בהתחייבות כזו או אחרת!".
במסגרת מהפכת החופש של מי עדן מציעה החברה מסלול הצטרפות חדש, "זורם חופשי", אליו יוכל הלקוח להצטרף לשירות מבלי להתחייב לתקופת זמן או להיקף צריכת כדים קבועה. למסלול החדש יוכלו לעבור גם לקוחות ותיקים של מי עדן.
חשוב לציין כי לא מדובר במבצע חד פעמי או במסלול זמני, אלא בשינוי מהותי של שוק המים המינרליים הטבעיים, בשיווק ישיר.
במסלול "זורם חופשי" מצטרף הלקוח לשירות "מי עדן עד אליך" ללא כל התחייבות. המסלול מורכב מ-3 פרמטרים עיקריים: שירות, מתקן וכדי מים, על-פי הפירוט הבא:
- שירות - המעניק ללקוחות שירות ישיר לבית ולעסק, זמינות גבוהה למגוון מוצרי מי עדן והטבות ייחודיות מעולם התוכן של בריאות, פנאי ואיכות חיים - 1 שקל ליום (31 ₪ לחודש).
- בר מי עדן - החברה מציעה מגוון רחב של ברים, על-פי צורכי הלקוח ועלותם תלויה בבחירת הלקוח. עלותו בין 0 - 50 ₪ לחודש.
- כדי מי עדן - על-פי צריכה. מחיר כד 11 ליטר - 18.5 ₪, מחיר כד 19 ליטר - 29.5 ₪.
בנוסף, ההצטרפות למי עדן כוללת עלות הובלה והתקנה, חד פעמית, בסך 99 ₪.
במסגרת המהפכה החדשה תפעיל מי עדן גם את שירות "מזכירון כדים", שירות SMS חדשני ללקוח, במסגרתו החברה תשלח תזכורת לטלפון הסלולרי של הלקוח, יום לפני יום החלוקה, ואם הוא יהיה מעוניין בשינוי מספר הכדים או בכל הזמנה נוספת יוכל לעשות זאת במקום באמצעות מערכת אוטומטית ממוחשבת או לחלופין דרך מוקד שירות הלקוחות.