חברת התרופות "פריגו" עולה בימים אלו בקמפיין טלוויזיה חדש לתכשיר "אגיסטן אלוורה" המיועד לטיפול בפטריות, ושפשפות המלוות בתחושת גרד.
הקמפיין, (גליקמן, נטלר סמסונוב) עם הסיסמה "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו" יעלה למשך חודש ימים, וכולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24. הקמפיין בהיקף כספי של 1.5 מיליון ש"ח.
סיפור הקמפיין מציג איש עסקים היושב במשרדו ולפתע חש תחושת גרד מציקה ברגליים הגורמת לו להתגרד באינטנסיביות בתנוחות מוזרות. הגרד ותחושת אי הנוחות מביאים אותו למצבים בלתי אפשריים (אם אתה לא איש גומי) כדי שיוכל להרגיע את התחושה המציקה. לפתע נכנסים למשרדו מזכירתו ושני אנשי עסקים מהמזרח הרחוק אשר מוצאים את האיש עם הרגל מעל הראש, מייד מוציאים מצלמות ומתחילים לצלם. התשדיר מסתיים בסיסמת הקמפיין "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו".
לדברי גיא ינאי, מנהל מותג אגיסטן, "בעיית הפטריות והשפשפות הינה בעיה ידועה ומוכרת לרבים. שכיחותה עולה בעיקר במהלך חודשי הקיץ החמים. לדבריו, החום והלחות הינם גורמים עיקריים להתפתחות והתרבות הפטריות. המקומות המועדים להתפתחות הפטריות הם: בין אצבעות הרגליים, כפות הרגליים, מפשעה, בבית השחי, ובקפלי עור המהווים סביבה חמה ולחה. אגיסטן אלוורה מבטיח פעילות כפולה: גם טיפול בפטריות ובשפשפות וגם הרגעת הגרד".
אגיסטן אלוורה הינו קרם אנטי פטרייתי המכיל חומר פעיל (קלוטרימזול 1%) לטיפול והשמדת הפטריות בתוספת תמצית טבעית של אלוורה להרגעת העור והגרד.
אגיסטן אלוורה הינו מחלוצי מהפכת התרופות בשוק הישראלי במסגרתה תרופות ללא מרשם אושרו לשיווק בשרות עצמי מחוץ לדלפקי הרוקח.