קמפיין הפרסום Evolution של מותג דאב מבית יוניליוור, זכה בשבוע שעבר בפרס ראשון בפסטיבל קאן לסרטי פרסום.
Evolution, שהינו חלק מקמפיין רחב היקף של דאב "נשים אמיתיות", עוסק באישה בעלת מראה סטנדרטי שמשתנה על-ידי מעצבי שיער, מאפרים מקצועיים תאורה ושיפוץ דיגיטאלי כדי להפוך למודל מושלם על שלט חוצות. בסיום הפרסומת נשאלת השאלה "מתי, איך ובאיזו עוצמה איבדנו את כל מושגי היופי שלנו?"
הקמפיין, מבית היוצר של חברת O&M הקנדית בבימויה של הבמאית הישראלית יעל סתיו, הופץ במספר ערוצים - בשלב ראשון הופץ סרטון באינטרנט, אח"כ שודר בטלוויזיה ובסוף הוצג כשלט חוצות.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק חטיבת הטיפוח ביוניליוור ישראל: "מותג דאב פונה מאז ומתמיד לנשים אמיתיות. סרטוני הפרסום ומודעות הפרסום של החברה לא בחרו מעולם נשים מושלמות ותמיד מציגים חוויה שלמה של נשיות באמצעות נשים מן השורה. קמפיין הנשים האמתיות של דאב זכה בעולם ובארץ להצלחה גדולה. על-רקע זה, הזכייה של קמפיין האבולוציה אינה מפתיעה".
אודות דאב
מותג דאב, המשווק על-ידי חברת יוניליוור נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.