חברת "קרט", יבואנית המותג "קנון" בישראל, יוצאת במסע פרסום משותף עם "סקאל דיוטי פרי", בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי", יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית, שילוט בדיוטי פרי בנתב"ג ומסע קד"מ נרחב בחנות סקאל בדיוטי פרי.
במסגרת הקמפיין, חברת "קרט" מציעה בחנות החשמל והאלקטרוניקה ב"סקאל דיוטי פרי", שני מוצרי יוקרה, במחירים אטרקטיביים: מצלמת וידיאו דיגיטלית - בפורמט מיני DV ב-249$ בלבד וחבילת צילום הכוללת: מצלמת סטילס הפופולרית בעולם,PowerShot A550, בשילוב, מדפסת מעוצבת CP720, המאפשרת הדפסת תמונות בגודל גלויה, תוך 63 שניות בלבד ללא צורך בשימוש במחשב, ב-249$ בלבד.
כמו כן, מציעה "קרט", ללקוחות "סקאל דיוטי פרי" מגוון שירותים והטבות, המעניקים "ערך מוסף" ללקוח, דוגמת: מצלמה חליפית: מצלמה זמינה ללא הפסקה - או מצלמה עד הבית: שירותי איסוף והחזרה של מצלמות תקולות, כמו גם 3 שנות אחריות למצלמות מבית "קרט".
בנוסף, מעניקה "קרט" מארז מתנה, הכולל: את ה-Can-On-Key – קורא כרטיסים + כרטיס זיכרון 1 גיגה + סדנת צילום אינטראקטיבית ע"ג כרטיס הזיכרון + דיסק און קי (כשהכרטיס נמצא בתוך קורא הכרטיסים וחוברת הדרכה בעברית.