9.000.000 במבצע מיוחד לחודש אוקטובר שסיסמתו: "הכי פשוט לנקות את הרכב". במסגרת המבצע, כל הרוכש ביטוח מקיף חדש לרכב, יקבל מנוי לשטיפת הרכב במתנה.
המנוי, ברשת "שטיפומט", כולל 6 שטיפות (חיצוני ופנימי) לרכב. המבצע בתוקף למצטרפים חדשים הרוכשים פוליסות ביטוח מקיף בין התאריכים 2.10.07 עד 1.11.07 שמתחילות עד ה-1.11.07. בכדי לממש את ההטבה על הלקוח להגיע עם הרכב שעליו רשומה הפוליסה לאחד מסניפי שטיפומט, לוחית הזיהוי של רכבו תצולם במקום ותזוהה ע"י המערכת.
המבצע מלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי", כולל טלוויזיה ורדיו ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ-350,000$. סרטון הפרסומת מתחיל כשצוקרמן, גבר כבן 40, מגיע לרכבו ומגלה לתדהמתו שכולו מכוסה בלכלוך מהעץ שתחתיו חנה. בלי לחשוב פעמיים, לוקח מר צוקרמן מסור חשמלי ומנסר את העץ שלכלך את מכוניתו. דויד הכי טוב (בגילומו של משה אגבי) עובר במקום, גוער במר צוקרמן על השחתת העץ ומציע לו לקחת את האוטו לשטיפה, אך מסתבר שמאוחר מדי, ענף העץ המלכלך נופל על מכוניתו של צוקרמן ומרסק אותה.
קרדיטים:
אמיר גיא - משנה למנכ"ל; דני ברנדה - מנהל לקוחות; דפנה צ'רני - סופרוויזרית; עינת הרצברג - תקציבאית; אסתי תשובה - פלנרית בכירה; רונן פונארוב - מנהל קריאיטיב; אהרל'ה קידרון - קופי רייטר; ערן ניר - ארט דיירקטור; רינת קינן - מנהלת מחלקת הפקה; רוני רוטמן - מפיקת משרד; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
רקע 9,000,000
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים:
- תחום ביטוח חיים - בתחום זה עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה וחסכון.
- במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. לחברה קיימים מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי: ביטוח חבויות מעבידים וצד ג' וביטוחי בריאות.