חברת התרופות כצט יוצאת בקמפיין תקשורתי מתגלגל למותג פמינה - מותג הטיפוח האינטימי של החברה.
לדברי אתי בן דוד-גורני, מנהלת שיווק בכצט ומנהלת מותג פמינה, מטרת הקמפיין להעלות את מודעות הנשים לטיפוח והגיינה אינטימית תוך התמקדות בפתרונות יעודיים שמציעה סדרת פמינה לצרכים אלה.
עד-כה, מציינת בן דוד-גורני, התמקדה אסטרטגיית המותג בחשיפת הפתרונות הטיפוליים של מוצרי הסדרה. המעבר לאסטרטגיית טיפוח הוא תוצאה של מיפוי דפוסי צריכה חדשים ועליה במודעות הנשים לטיפוח המראה והגוף, לאיכות חיים ולשיפור הכושר הגופני.
גורני מציינת, כי חדירת מוצרי הגיינה נשית לישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי. הגידול בצריכה נובע משילוב של אורח חיים עירוני מודרני ומזג אוויר ים תיכוני. יחד עם זאת, מאפייני הצריכה של נשים בתחום הטיפוח האינטימי מעידים כי התהווה חלל, ובכוונת כצט להאיץ את הפעילות השיווקית על-מנת להוביל את כל הקטגוריה.
בתוך כך השקיעה החברה למעלה ממיליון שקל בקמפיין תקשורתי מתגלגל הנשען על הסיסמה: "הטיפוח שלך מתחיל בפמינה". אופי הקמפיין גובש על בסיס סקר עמדות ודפוסי צריכה מקיף שערכה כצט בקרב נשים.
ממצאי הסקר מיקדו את הפעילות התקשורתית במקומות בילוי מועדפים בקרב רוב הנשים. בתוך כך כולל הקמפיין פרסום מאסיבי בנקודות מכירה, באמצעות פרסום לצעירות במקומות הבילוי המועדפים - בתי קפה, ברים, מסעדות ומכוני כושר, באמצעות חברת לעומק התודעה, שיתוף פעולה עם סטודיו סי וקמפיין עיתונות.
בשלב שני יעסוק הקמפיין בפעילות הסברה ומודעות לטיפוח ובפרט לטיפוח האינטימי, תוך הדגשת החשיבות של מוצרים ייעודיים להשגת התוצאות הרצויות.