בנק הפועלים מעלה קמפיין רחב היקף להשקת מהלך בנקאי חדש, "תכנון פיננסי לחיים", שנועד להעניק ידע, כלים, מגוון מוצרים וליווי פיננסי מתמשך, במטרה לסייע ללקוחות לקבל את ההחלטות הנכונות עבורם.
הקמפיין, שעולה בכל אמצעי המדיה משתמש בשפה תקשורתית חדשה, שנועדה להדגיש את השינוי הדרמטי שמבצע הבנק בבניית מערכת היחסים עם לקוחותיו: המעבר לעידן שבו בנק הפועלים מעמיד במרכז תשומת הלב את הצורך של הלקוח לדעת יותר ואת הכלים לניהול פיננסי לחיים שיסייעו לו לענות על צורך זה.
מדובר במהלך מתמשך, שיכלול השקה של סדנאות לתכנון פיננסי שיוצעו בסניפים, מפגשי תכנון פיננסי, תוכנה שתסייע בניהול כלכלת המשפחה, פורום לניהול פיננסי וכלים נוספים שיאפשרו ללקוחות הבנק לקבל מידע וידע נרחב בתחום הפיננסי ולקבל החלטות נבונות.
השפה התקשורתית החדשה שתושק בקמפיין תתבטא בין השאר בשילוב שונה של דמויות מוכרות בקמפיין הטלוויזיה - לא באופן המקובל לשלב פרזנטורים בקמפיינים.
בקמפיין ישתתפו יאיר לפיד וציפי שביט, מיכל ואסף אמדורסקי, חיים רביבו ואיציק זוהר. הם יצולמו בשיחות אישיות ואינטימיות, כאשר בשלב מסוים השיחה בין הזוג בסרט תגלוש לנושאים פיננסיים, ואז תפצח אחת הדמויות בנאום פיננסי מקצועי וקולח.