ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הסוכריות מנטוס בישראל, מעלה היום (א' 11.11.07) קמפיין חורף מרענן ומפתיע לסוכרייה הפופולרית והאהובה ביותר בישראל-מנטוס.
הקמפיין שיעלה למשך כחודש בטלוויזיה (ערוצים 2, 10, ו-24) הופק על-ידי חברת BBH העולמית אך הותאם ועובד בישראל על-ידי יורו ת"א. סרטון הפרסומת צולם בהשתתפות כ-100 סטטיסטים וכמיליון סוכריות מנטוס בטעם מנטה.
סרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין מצטיין במקוריות ובקריאטיביות שלו, ונראים בו תושבי עיירה קטנה אשר בעונת השלגים נוהגים לטבול באגמים קפואים - אלא שהפעם הם רצים בשמחה אל אגם מלא בסוכריות מנטוס!
בליימן שליסל החליטו להוסיף לקמפיין ניחוח ישראלי, צעיר ונועז, ומגבים אותו בתחרות סרטוני מנטוס באמצעות האתר של המותג. הזוכה בתחרות ייסע לחופשת סקי באחד מאתרי הסקי הפופולריים בעולם ביחד עם שלושה חברים.
הסיסמא שמלווה את הקמפיין: "מנטוס משגע את העולם" והיקף ההשקעה בו נאמד בכ-מיליון וחצי דולר.