בימים אלה רשתות פיצה האט ו-KFC בשיתוף השף גילי חיים מיוניליוור משדרגות את התפריטים, לתפריטים בריאים יותר. היקף ההשקעה הכולל בשדרוג והשקת המוצרים הוא כמיליון וחצי שקלים.
רשת יוניליוור העובדת בשיתוף פעולה עם פיצה האט ו-KFC מזה כחמש שנים מלווה את שתי הרשתות בייעוץ קולינארי ובייצור מוצרים ייחודים לתפריט הרשתות.
כחלק מהמגמה של חידוש ורענון התפריט בפיצה האט וב-KFC יוניליוור, פיתחה לשתי הרשתות קונספטים חדשים שיתאימו לצרכי לקוחותיה. קונספט זה מרחיב את היצע המנות ומאפשרות הן לפיצה האט והן ל-KFC להציע לקהל הלקוחות מגוון מוצרים חדשניים ובריאים יותר תוך הבטחת איכות קפדנית.
בימים אלו יושקו התפריטים המורחבים ברשתות. בתפריטים יופיעו מגוון מנות חדשות בניהן פיצה פאן החדשה ופסטות חדשות ברשת פיצה האט, סלט חדש המורכב מירקות טריים, פירה עם רוטב עתיר טעמים, חלת בצל אשר פותחה במיוחד עבור KFC וקינוח חדש, וולקנו, עוגת שוקולד חמה מבית Carte D’or.
לדברי לארי לוין סמנכ"לית השיווק של רשתות פיצה האט ו-KFC: "כלקוחות ותיקים של חברת יוניליוור, אנו שמחים על העמקת שיתוף הפעולה בין שתי החברות. רשתות פיצה האט ו-KFC פועלות ללא הרף על מנת להביא לשיפור מוצרים קיימים והכנסה של חדשים ושמחנו לגלות כי יש לנו פרטנר מקצועי המלווה אותנו לכל אורך הדרך.
לדברי אורית ולנט מיכאלי - מנהלת לקוחות אסטרטגיים ביוניליוור:" יוניליוור שוקדת כל העת על פיתוח קונספטים ופתרונות קולינאריים לשוק ההסעדה, אנו גאים על כך שרשתות בינלאומיות כדוגמאת פיצה האט ו-KFC אימצו את מגוון המוצרים החדשים שהצענו להם"