אייקון אינטראקטיב תייצג את חברת המכרזים המקוונים 2choice ותוביל קמפיין בשווי מיליון שקל במהלך 2008, כאשר כ-30% מתקציב הפרסום יופנה למגזר הערבי.
חברת הסיכוי הכפול בעלת האתר 2choice היא חברה פרטית שנוסדה בשנת 2007, המשווקת מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, חבילות נופש, ותווי קניה באמצעות שיטת מכרז אותה פיתחה.
השיטה מתבססת על שליחת הצעות בין שקל אחד ל-100 שקלים, כאשר מגיש ההצעה צריך לפצח את ההצעות של הגולשים האחרים וכך להפוך אותן ללא פעילות - ועל ידי זה יוכל לזכות במוצר אחד או שניים באותו מכרז.
ירון חן סמנכ"ל אייקון מוסר כי 100% מתקציב הפרסום של החברה מופנה לפעילות ברשת האינטרנט. "2choice הוא אתר אינטרנט וככזה הוא מפנה את כל משאבי הפרסום שלו לרשת בלבד. האתר גם רואה חשיבות גבוהה בפנייה למגזר הערבי המאופיין בפעילות גבוהה של רכישות דרך האינטרנט ושימוש במדיה זו לביצוע מכרזים וכדומה".
אלעד שופן, מנכ"ל2choice, ממציין כי האתר מביא פלטפורמה חדשה ולא מוכרת לענף המכרזים באינטרנט ומאפשר, דרך שיטת משחק, לזכות במוצרים יוקרתיים בסכומים פעוטים יחסית.