נסטלה מעלה קמפיין להשקת אריזת החיסכון החדשה של דגני הבוקר פיטנס.
הקמפיין, תחת הסיסמא "פיטנס 625 גרם חדש! באריזת חיסכון" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כ-800 אלף שקלים.
בקמפיין ענת הראל אוכלת את דגני פיטנס ואומרת: "כבר נגמר?, עם האריזה החדשה הפיטנס לא ייגמר כל כך מהר. חדש מפיטנס, אותו טעם נפלא רק באריזות הרבה יותר גדולות המאפשרות לך לשמור על הגזרה לאורך זמן, הרבה זמן".
איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק דגני הבוקר של נסטלה: "אריזות החיסכון החדשות של פיטנס מושקות כמענה לפניות הצרכנים שהביעו בפני החברה צורך באריזות מוגדלות. לאור ההצלחה הגדולה של הקמפיין שעשינו עבור פיטנס במהלך השנה וחצי האחרונות, החלטנו להשיק גם את האריזה המוגדלת באמצעות קמפיין חדש".