פרטיזן תקשורת שיווקית המתמחה בפנייה לדוברי רוסית, תטפל בתקציב של רשת הצעצועים טויס אר אס במגזר הרוסי לקראת החגים הקרובים חנוכה והשנה האזרחית החדשה. החברה תפנה למגזר הרוסי והקמפיין יכלול הפקת אינטרנט, רדיו, חסויות בערוץ 9, קטלוג ONLINE ברוסית ויחסי ציבור.
ענת נתיב סמנכ"לית שיווק בטויס אר אס: "טויס אר אס פונה למגזר הרוסי כחלק בלתי נפרד מהפעילות שלה בכלל, מגוון הפריטים שאנו מציעים בכל העולמות: תינוקות צעצועים, גלגלים, מולטימדיה במותגים המובילים, באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר לכל כיס נותן מענה מלא למגזר הרוסי ולתחומי העניין שלו."
לדברי אולגה וולפסון, מנכ"לית משותפת בפרטיזן, "ראש השנה האזרחי הוא חג בעל חשיבות רגשית גדולה מאוד במגזר, חג של הילדים, של ערכי המשפחה. ההכנות לחג כוללות כמובן את רכישת המתנות לילדים, - לכל ילד מתנה מיוחדת, וברוב המקרים גם מבקשים מהקטנים להביע משאלה לגבי המתנה הרצויה. לכן משמח מאוד כי רשת טויס אר אס מייחסת חשיבות בפנייה ממוקדת למגזר. העיקרון המנחה שלנו הוא שבכל תקציב אפשר ורצוי להעצים את הפנייה לקהל היעד."