בסוף השבוע הקרוב (28.12.07) ייצא לאור גיליון מיוחד בפורמט כרום מהודר, המוקדש כולו לתחרות דג הזהב המסורתית של רשת העיר, הנערכת זו השנה ה-14 ומטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ.
בגיליון דג הזהב של השנה, יפורסמו עבודותיהם של 15 משרדי פרסום מהגדולים והמובילים בארץ שנתבקשו לעצב סטיקר מבריק עם אמירה חברתית. הסטיקרים יוצגו בתוספת 300 מילים המסבירות את האמירה הרשומה בסטיקר ואת האג'נדה חברתית הקשורה לכך. המוסף כולל השנה 140 עמודים עם למעלה מ-80 עבודות שונות שהוגשו לתחרות והוא מהווה פריצת דרך בתחרות עד היום מבחינת היענותם של המשרדים והלקוחות המשתתפים.
לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "תחרות דג הזהב השנה משלבת את יכולתם הקריאטיבית של משרדי הפרסום עם אמירות חברתיות חשובות, זאת במטרה לתת במה למעורבות החברתית של אנשי הפרסום. האתגר שהצבנו למשרדי הפרסום המובילים בבקשה לגבש סטיקר חברתי הניב תוצאות מעניינות, שיתפרסמו בגיליון המיוחד היוצא לאור השבוע. "
בין הנושאים בגיליון דג הזהב השנה:
• ראיון עם ראובן אדלר, מבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי.
• פרסומאים מנבאים כיצד יראה עולם הפרסום בעוד עשר שנים
• תשע תקציבאיות בשיחה גלויה עם בן זילכה על המקצוע התובעני וכל מה שמסביב לו
• משרדים מפרגנים למודעות פרינט של אחרים
• מעצבת פנים מנתחת את הלובי של שמונה משרדים גדולים
בנוסף, בגיליון המיוחד יפורסמו גם טורים אישיים של גדעון עמיחי על חשיבותו של הסטיקר, קובי ברקי על חווית הזכייה בקאן, זוהר נעמן על אישה כמנהלת קריאייטיב, מכתירים את מלכי הביצה ועוד.
תחרות "דג הזהב" של רשת העיר, שמתקיימת זו השנה ה-14, מטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ, כאשר אנשי הקריאטיב במשרדי הפרסום המובילים מוזמנים לקחת בה חלק.
הבחירה במודעות הזוכות של תחרות "דג הזהב" תיערך על-ידי צוות שופטים שבראשם גדעון עמיחי וכוללת
מנהלי קריאטיב מובילים בארץ לצידם של אנשי מקצוע נוספים.
לפרטים נוספים: ענת אוחנה/ שי ארד - ארד תקשורת 03-7693333 או 054-6699313/8