|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

לעומק התודעה חתמה על הסכמי פרסום חדשים

- הודעה מטעם לעומק התודעה
14/02/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שגית פורטי טל  |    |  מנהלת שיווק לעומק התודעה

חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק ופרסום לצעירים חתמה במהלך חודש ינואר האחרון על הסכמי פרסום שנתיים עם מספר חברות מובילות במשק בתחום המשקאות, הטואלטיקה וה-OTC. שווי העסקות נאמד בכמיליון וחצי שקלים.

חברת לעומק התודעה בעלת זיכיון פרסום בלעדי במקומות הבילוי ובמכוני כושר מובילים ברחבי הארץ.

הסכמי הפרסום נחתמו עם חברת חברת הכרם, יבואנית היין והאלכוהול.

רונית אבנר אפשטיין, מנהלת הפרסום והשיווק של הכרם ומבעלי החברה: "המדיה הייחודית של חברת לעומק התודעה אפקטיבית עבורנו, המועדונים והברים הינם נקודות המכירה המובילות בקרב הצעירים בגילאי 18-35. צעירים אלו נתקלים בפרסום שלנו בממוצע 3 פעמים בערב, זהו נתון מאוד חשוב כאשר מדובר בפרסום ממוקד לקהל שבוי."

הסכם נוסף נחתם חברת התרופות כצט למותג פמינה. עסקה זו כוללת פריסה דו חודשית של כ-300 מקומות בילוי מועדפים על הנשים צעירות בגילאי 18-35 ופריסה משלימה בלמעלה מ 100 חדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית.

אתי בן דויד גורני, מנהלת תחום מוצרי צריכה ו-OTC מציינת, כי חדירת מוצרי היגיינה נשית לישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי ונובע משילוב של אורח חיים עירוני מודרני ומזג אוויר ים תיכוני. "כמובילת הקטגוריה לקחנו בפמינה לחנך את הצעירות הישראליות לטיפוח אינטימי ולשימוש בתחליבי סבון נשיים על בסיס יומיומי. החיבור למקומות בילוי כמדיה ולרגע האינטימי בשירותים הוא אך טבעי והגיוני, בעיקר שמדובר בקהל המורכב בחלקו מחיילות וסטודנטיות הזקוקות למוצרים אלו על בסיס יומיומי בשל סדר יומן והשינה במגורים צבאיים או במעונות."

כמו כן, נחתם הסכם פרסום עם חברת תרימה המשווקת את הגלולה פוסטינור NEW. אחת לחודשיים יעלה קמפיין לפוסטינור במקומות הבילוי המובילים בפריסה ארצית. פוסטינור היא פטנט עולמי אשר מפחית את הסיכוי להריון בעקבות מגע מיני לא מוגן ל-1%. לכן מהווה פוסטינור טיפול בטוח ואפקטיבי למניעת הריון לאחר קיום מגע מיני ללא אמצעי מניעה, אונס, או כאשר אמצעי המניעה בו נעשה שימוש נכשל או לא הספיק.

חברת תרימה מחדשת את הסכם הפרסום השנתי עם לעומק התודעה שנה שלישית ברציפות.

תאריך:  14/02/2008   |   עודכן:  14/02/2008
שגית פורטי טל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד יחסי הציבור רונן הלל תקשורת נבחר לנהל את מערך יחסי הציבור והדוברות של חברת טלראן תקשורת.
14/02/2008  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
העמותה לתמיכה בחולי קרוהן וכוליטיס חילקה לחברי וועדת הסל גלויות הקוראות לכלול השנה תרופות ביולוגיות לטיפול במחלת הקרוהן. בגלויה צילום של בחור צעיר בחדר השירותים עליו מונח מחשב הלפ-טופ ובה נכתב: "אני חולה קרוהן, כל היום בשירותים - תצביעו בשבילי".
13/02/2008  |  גלי לב   |   הודעות כלליות
Israbit השיקה אתר אינטרנט חדש. אתר האינטרנט החדש שלה נבנה על-מנת להעניק ללוחותיה הפוטנציאלים בישראל, מענה ישיר ומהיר לצרכיהם בתחום הביטוח. דגש רב הושם באתר על תחום המידע לצרכן, בידיעה כי הצרכן מחפש אינפורמציה על תחום הביטוח ולא תמיד יכול למצוא אותו על גבי האינטרנט בצורה נגישה וקלה.
המותג GOLF יוצא בקמפיין לפעילות שיווקית תומכת למותג GOLF סופר סלימס - סיגריה נשית, דקת גיזרה ואיכותית. הקמפיין השיווקי למותג ילווה במסר: מגיעה לך דקה של אושר. בקמפיין יושקעו 500 אלף שקלים.
אגד יוצא במבצע ללקוחותיו, שבמסגרתו כל המציג כרטיסיה או חופשי חודשי בתוקף של אגד, ברכישת כרטיס למופע הבינלאומי אגדות קסומות על הקרח, יקבל כרטיס נוסף במתנה. במופע משתתפים מחליקים על קרח אולימפיים, והוא מציג עתה בפעם הראשונה בישראל.
13/02/2008  |  גלי דהן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il