חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק ופרסום לצעירים חתמה במהלך חודש ינואר האחרון על הסכמי פרסום שנתיים עם מספר חברות מובילות במשק בתחום המשקאות, הטואלטיקה וה-OTC. שווי העסקות נאמד בכמיליון וחצי שקלים.
חברת לעומק התודעה בעלת זיכיון פרסום בלעדי במקומות הבילוי ובמכוני כושר מובילים ברחבי הארץ.
הסכמי הפרסום נחתמו עם חברת חברת הכרם, יבואנית היין והאלכוהול.
רונית אבנר אפשטיין, מנהלת הפרסום והשיווק של הכרם ומבעלי החברה: "המדיה הייחודית של חברת לעומק התודעה אפקטיבית עבורנו, המועדונים והברים הינם נקודות המכירה המובילות בקרב הצעירים בגילאי 18-35. צעירים אלו נתקלים בפרסום שלנו בממוצע 3 פעמים בערב, זהו נתון מאוד חשוב כאשר מדובר בפרסום ממוקד לקהל שבוי."
הסכם נוסף נחתם חברת התרופות כצט למותג פמינה. עסקה זו כוללת פריסה דו חודשית של כ-300 מקומות בילוי מועדפים על הנשים צעירות בגילאי 18-35 ופריסה משלימה בלמעלה מ 100 חדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית.
אתי בן דויד גורני, מנהלת תחום מוצרי צריכה ו-OTC מציינת, כי חדירת מוצרי היגיינה נשית לישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי ונובע משילוב של אורח חיים עירוני מודרני ומזג אוויר ים תיכוני. "כמובילת הקטגוריה לקחנו בפמינה לחנך את הצעירות הישראליות לטיפוח אינטימי ולשימוש בתחליבי סבון נשיים על בסיס יומיומי. החיבור למקומות בילוי כמדיה ולרגע האינטימי בשירותים הוא אך טבעי והגיוני, בעיקר שמדובר בקהל המורכב בחלקו מחיילות וסטודנטיות הזקוקות למוצרים אלו על בסיס יומיומי בשל סדר יומן והשינה במגורים צבאיים או במעונות."
כמו כן, נחתם הסכם פרסום עם חברת תרימה המשווקת את הגלולה פוסטינור NEW. אחת לחודשיים יעלה קמפיין לפוסטינור במקומות הבילוי המובילים בפריסה ארצית. פוסטינור היא פטנט עולמי אשר מפחית את הסיכוי להריון בעקבות מגע מיני לא מוגן ל-1%. לכן מהווה פוסטינור טיפול בטוח ואפקטיבי למניעת הריון לאחר קיום מגע מיני ללא אמצעי מניעה, אונס, או כאשר אמצעי המניעה בו נעשה שימוש נכשל או לא הספיק.
חברת תרימה מחדשת את הסכם הפרסום השנתי עם לעומק התודעה שנה שלישית ברציפות.