ברברי - מותג האופנה הבריטי היוקרתי מוביל מהלך חדשני המחולל מפנה בתדמית המותג עם השקת הבושם החדש של בית האופנה - ברברי ביט.
ברברי ביט הוא בושם המבטא רוח חדשה בפעילות המותג הבריטי בעל מורשת היוקרה הבריטית הכל כך מעוגנת בתדמית המותג.
כריסטופר ביילי, ארט דיירקטור נועז ומוכשר, אינו זונח את המורשת הבריטית, המסורת והרוח של בריטניה. הוא משלב בערכים אלה, רוח של מרדנות עכשווית, נעורים חדשים, בריטיות תוססת חדשה המאפיינת את בני הדור הצעיר המודרני באנגליה. רוח חדשה זו, מזיגה של ישן וחדש בעולם של יוקרה תרבות מוזיקה ואופנה היוותה השראה לפיתוח הבושם החדש שהפך להיט הסטרי באירופה - ברברי ביט.
בקמפיין פרסום מלהיב, שמשגע את בריטניה, מככבים הבנים והבנות של אייקונים בריטיים מפורסמים ונערצים מתחום המוזיקה הקולנוע הרוק, האופנה והתקשורת באנגליה. בין ה"בנים והבנות של" - מקס איירונס בנו של השחקן ג'רמי איירונס, פנטון ביילי בנו של צלם האופנה האגדי דייויד ביילי, טום גינס בן למשפחת גינס הידועה וכן דוגמנים ודוגמניות מהשורה הראשונה באופנה העילית.
בקמפיין הישראלי יושקעו למעלה מ-2 מיליון שקל והוא יכלול קמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים 2 10 ו-24 וכן פעילות מתחת לקו בעיקר בנקודות המכירה.
בקמפיין הטלוויזיה מככבת דוגמנית העל היפהפייה אגנס דין המזוהה עם המותג ברברי ועם מוצרי הבישום של בית האופנה.
לדברי שרית שחף מנהלת מותג ברברי בקבוצת שסטוביץ יבואנית ברברי בישראל, ברברי ביט הוא בושם צעיר מאד, מככבים בו אנשים צעירים אך הוא מיועד ומכוון לכל הנשים. הקשר הברור בין הישן לחדש עובר ב-DNA המרדנות המודרנית העכשווית נטועה במסורת והיא חלק בלתי נפרד ממנה. זוהי המהות של ערך המותג ברברי, ולכן מדובר במותג בעל אפיל חזק לצעירים באותה המידה שהוא מדבר גם למבוגרים.
להערכת שרית שחף ברברי ביט יקפיץ את מכירות בשמי ברברי בישראל בה במידה שהמותג ימשיך להעמיק ולבסס את המוניטין והמעמד שלו בשורה הראשונה של בשמי היוקרה בישראל.