קוקה קולה זירו מגיע לישראל! החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ תשיק את המשקה בישראל בתחילת חודש מרץ ובהשקעה של 10 מיליון שקלים.
קוקה קולה זירו הינו משקה נוסף ללא סוכר בפרופיל טעם חדש, ופחות מקלוריה 1 בכוס. כמו כל מוצרי קוקה-קולה ישראל המיוצרים בבקבוקים ובפחיות, גם קוקה קולה זירו מיוצר ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים. בחברת קוקה-קולה ישראל עקבו בחודשים האחרונים אחר ביצועיו של קוקה-קולה זירו בעולם וערכו מבחני טעימה רבים למשקה החדש. קוקה-קולה זירו זכה בציונים גבוהים ביותר בקרב כלל הצרכנים בישראל.
קוקה קולה זירו הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2005 ומאז ועד היום הושק ב-51 מדינות ברחבי העולם ובהן קנדה, אוסטריה, יוון ואוסטרליה. קוקה קולה זירו זכה מאז השקתו בפרסים יוקרתיים ברחבי העולם: המגזין המוביל בתחום הקמעונות בגרמניה, Lebensmittelpraxis, הכתיר את המותג כראשון בתחרות "HIT Awards 2007" בהצבעה של הקמעונאים ו"מוצר השנה לשנת 2007" בבחירת הצרכנים. כמו כן, זכה המותג בתואר "המוצר החדש הטוב ביותר" בקטגוריית המשקאות לשנת 2007 בקנדה. קוקה קולה זירו זכה במקום השני אחרי Iphone של אפל כ"מוצר החם של שנת 2007" מטעם האתר AOL המדרג את 15 המוצרים הנחשבים ביותר בעולם.
סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה ישראל: "השקת קוקה-קולה זירו בישראל מביאה בשורה חדשה לצרכנים הישראלים. קוקה-קולה זירו זוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם ומצטרף היום בישראל ל-2 מותגים חזקים ומצליחים: קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה הנהנים זה שנים רבות מנתחי שוק מהגבוהים ביותר בעולם. בחודשים האחרונים ערכנו מבחני טעימה ומחקרים רבים שהוכיחו לנו כי לקוקה-קולה זירו פוטנציאל גבוה ביותר בקרב הצרכנים, ולפיכך אנו שמחים ביותר להשיקו בישראל."
ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ.