חברת הויטמינים הבינלאומית סולגאר יוצאת במסע פרסום גדול על גבי שילוט חוצות: 1,000 שלטי חוצות מכל הסוגים. כל חברות שילוט החוצות הארציות נרתמו לקמפיין המציג את הבקבוקים המפורסמים של סולגאר.
הקמפיין - תחת הסיסמה "הכי ויטמין בעולם" - מציין 60 שנות פעילות של סולגאר ב-50 מדינות בעולם.
את הקמפיין הפיק משרד הפרסום אקספרט, מקבוצת באומן בר ריבנאי.
הקמפיין יכלול גם פרסום באינטרנט בהפקת X אינטראקטיב, במסגרתו יוכלו הגולשים לענות על 3 שאלות ולטוס על חשבון סולגאר לחופשה באחד מאתרי הספא המפנקים ביותר בעולם.
מטרת הקמפיין היא לציין את הצלחתה הגדולה של סולגאר בעולם ובישראל. הסיסמה "הכי ויטמין בעולם" מופיעה בקמפיין ב-6 שפות שונות: אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית, עברית וסינית. (זה שילוט החוצות הראשון בישראל המופיע בסינית).
ד"ר אלכס מאור מנכ"ל סולגאר: "הסיבה שבחרנו בקמפיין תדמיתי, המדגיש את הבינלאומיות של סולגאר, היא שהמותג מכנס תחתיו למעלה ממאתיים מוצרים שונים, רובם מובילי קטגוריה. סולגאר הוא מותג הויטמינים המוביל בישראל והקמפיין נועד לחזק את מעמדו כמותג פרימיום בינלאומי, איכותי ומבוקש."
תקציב הקמפיין: 2,100,000 שקלים