סמסונג סלולר העולמית הודיעה לאחרונה על כוונתה להשיק מעל ל-300 חנויות סלולר, אשר יכללו בתי עסק ודוכני מכירה שישווקו את מכשירי הדגל ואת דגמי הקולקציה של החברה ברחבי הודו, כחלק מאסטרטגיה שיווקית לעמידה ביעדים שהציבה לעצמה, להכפיל את נתח השוק העולמי עד סוף שנת 2008 ולהיות יצרנית הסלולר הראשונה בגודלה בעולם.
כיום, עומד נתח השוק של סמסונג סלולר על כ-8 אחוזים משוק הסלולר בהודו. החברה צופה כי תכפיל את נתוניה, ואף תשיק במסגרת קידום המכירות חנויות קונספט להצגת מכשיריה העתידיים, ועוד 20 דגמים נוספים. לדברי בכירים בסמסונג הודו, היקף המכירות הצפוי בשוק הסלולר בהודו נאמד בכ-100 מיליון מכשירים בשנה, והחברה צופה כי תכפיל את אחוזי מכירותיה, תעבור את רף ה-15%, ותגיע להיקף מכירות של 15 מיליון מכשירים, כאשר 75% מתוכם בטכנולוגיית ה-GSM.