משרד האינטראקטיב D-say Interactive מעלה קמפיין ייחודי עבור חברת הנדל"ן א.דורי. הקמפיין לקידום פרויקט היוקרה של החברה "פסגת הרצליה", בהיקף של 150,000 ש"ח יעלה באינטרנט למשך שבועיים.
הקמפיין פונה לקהל מטרה אמיד, בני 50+ שרוצה לשדרג את איכות החיים ולעבור לפרויקט יוקרתי ומפנק. במסגרת הקמפיין האינטרנטי יוצעו מספר פנטהאוזים אחרונים שנותרו למכירה תחת הקונספט: "דברים טובים נגמרים מהר".
אבי חנן סמנכ"ל לקוחות D-say Interactive: "האינטרנט הפך למקור הפרסום העיקרי לקידום פרויקטים גם בענף הנדל"ן ואף טבעי שגם פרויקט שפונה לפלח אוכלוסיה אמידה יפורסם באופן ממוקד באינטרנט".
משרד הפרסום d-say Interactive מטפל בתקציב חברת א.דורי מתחילת השנה.