רשת קרוקר משיקה לראשונה קו מוצרים המיועדים לבני נוער ולסטודנטים, לקראת חזרה לבית הספר.
הקו החדש יושק תחת שם פרזנטורית החברה, השחקנית ההוליוודית, כרמן אלקטרה.
המהלך יתבצע במהלך חודש יולי, בהשקעה כוללת של 1 מיליון ₪ ויכלול ליין רחב של מוצרים שיושקו במחלקת אביזרי אופנה בסניפי הרשת , ביניהם: מחברות, קלסרים, יומנים, תיקיות ועוד.
בחברת קרוקר צופים כי הליין החדש יהווה כ-10% ממכירות הרשת, במהלך החודשים יולי, אוגוסט וספטמבר.
לדברי אתי לוי, מבעלי חברת קרוקר: "השקת הליין החדש הוא מהלך נוסף לחיזוק המותג קרוקר ולביסוס מעמדו בקרב קהל היעד".
לדבריה: הסדרה מושקת לאחר הצלחת השקת ליין הג'ינסים של כרמן אלקטרה מקמפיין הקיץ האחרון של המותג וכן לאחר, סקר מחקרים שערכה הרשת בקרב צעירים המחפשים מענה אופנתי לאקססוריז "אחר", המיועד לבית הספר או לאוניברסיטה.
לדבריה: הליין החדש יעוצב בסגנון אופנתי ברוח המותג ויכלול מגוון רחב של דגמים וצבעים אופנתיים השאולים מעולם התוכן של הצעירים.
עוד מסרה לוי כי המוצרים, ישווקו בחנויות כפריטים בודדים וכן כערכות חזרה לבית הספר. כמו כן תערוך הרשת במהלך חודש אוגוסט מבצעי הנחות ומתנות שיוענקו לקהל היעד בסניפים.
החדרת הקו החדש ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד ויעלה במהלך חודש יולי, בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקל שיכלול השקה ממוקדת בקרב בני נוער: פרסום באינטרנט, עיתונות ומאגזינים לצעירים, פעילות קד"מ רחבה בסניפי הרשת.
רשת קרוקר בישראל נמצאת בבעלות אתי ודויד לוי. הרשת מונה 30 סניפים. סך מחזור המכירות נעמד בכ-100 מיליון שקל בשנה.