גלידות נסטלה יוצאת במהלך שיווקי ראשון מסוגו לחיילי צה"ל ובשיתוף עם השקליות. המהלך, בהשקעה של למעלה מ-500,000 שקלים, כולל מבצעים מדליקים לחיילים שייערכו ב-122 נקודות המכירה שבתוך בסיסי צה"ל ברחבי הארץ במהלך חודש יולי.
מבצע "נוק אאוט של רגילה"
חיילים שישלחו SMS עם המשפט "נוק אאוט, טעים שזה פשע" - ייכנסו להגרלת עשרות חופשות "רגילה" בסגנון הכל כלול, ברשת מלונות פתאל ברחבי הארץ.
מבצע "ליקקת נתפסת"
חיילים שייתפסו עם "נוק אאוט" יקבלו מסיירת קד"מ, שתסתובב ב-22 החנויות הגדולות בצה"ל, כרטיס גירוד שבאמצעותו יוכלו לזכות בנוקאאוט נוסף מתנה.
במהלך החודש יימכרו בשקליות כל מגוון מוצרי נוקאאוט, ביניהם ארבעה מוצרים חדשים לגמרי שהושקו לקיץ 2008: נוקאאוט טילון שוקו וניל, נוקאאוט סנדביץ' וניל פליק, נוקאאוט וניל גורמה ונוקאאוט בננה פקאן.
לדברי הילית שמיר, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה: "לראשונה אנו פונים לקהל החיילים בתוך בסיסי צה"ל, אנחנו מדברים בשפה שלהם - באמצעות דיילים שיסתובבו בבסיסים, SMSים, פרסום בנקודות המכירה ועוד. אנו מאמינים שדרך יצירת חוויה נזכה לחשיפה גבוהה למותג וליצירת אהדה בקרב קהל היעד".